تغییرات امکان پذیر است/ تصمیمی برای درخواست مجدد ندارم


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886482

بجانی گفت: هنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن از هیئت نداشته ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار ، یاسین بجانی از اعضای هیات مدیره ارزیابی عملکرد یکساله شورای شهر تبریز گفت: هیات مدیره کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.


سایر همکاران از عملکرد ما قدردانی می کنند

وی با اشاره به تشکیل جلسات منظم هیات مدیره در سال اول شورا، گفت: گاهی چند تن از اعضای هیات مدیره در جلسات حضور نمی یافتند که به دلیل تداخل جلسات یا ماموریت ها بود، اما اکثرا جلسات هیئت مدیره با هر پنج نفر بدون حاشیه برگزار شد.

عضو شورای حاکمیتی و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز افزود: ارزیابی عملکرد فردی برای خود کمی سخت است و فکر می کنم سایر اعضای شورا باید عملکرد من و هیات دولت را ارزیابی کنند.


تغییرات احتمالی در ترکیب هیئت مدیره

وی در خصوص احتمال تغییر اعضای هیات رئیسه در انتخابات در سال دوم گفت: اعضای کمیسیون ریاست جمهوری به احتمال زیاد در سال دوم شورا تغییر خواهند کرد.

باجانی در خصوص کاندیداتوری مجدد خود برای حضور در هیات مدیره گفت: هنوز تصمیمی برای ماندن یا خروج از هیات مدیره نگرفته ام اما اگر تصمیم به ماندن داشته باشم دیگر همکاران هیات مدیره شایسته تر از من هستند.


ما فضای رقابتی نداریم

این عضو شورای شهر تبریز افزود: خوشبختانه در این شورا چنین فضای رقابتی وجود ندارد و همه به نوعی به فکر حل مشکلات شهر و مردم هستند و هیچکس به دنبال پست و مقام نیست.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که بتوانیم دست دراز کنیم و دلسوزانه از شهرداری حمایت کنیم و برای آبادانی و پیشرفت شهرمان گام برداریم و تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید