من درگیر تیم ملی هستم اما رویای مربیگری در فوتبال اسپانیا را دارم / ایرانی ها می توانند از واقعیت فراتر بروند

ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795238

ما هر کاری را که برای بالا رفتن از قطر لازم است انجام می دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایرانی ها نمونه ملتی هستند که به قول خودشان 120 درصد می توانند از مرزهای واقعی خود عبور کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با سایت کروات sportske درباره صعود تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر گفت: برای اطمینان از صعود به جام جهانی نیاز داریم. یک پیروزی از 4 بازی بعدی. “امارات باید هر چهار بازی را ببرد و ما باید هر چهار بازی را اجازه دهیم. نمی دانم چقدر واقع بینانه است؛ باید حرفه ای باشم و به خودم اجازه ندهم راحت باشم. ما در 27 ژانویه با عراق بازی خواهیم کرد و پس از آن با امارات هر دو بازی در خانه برگزار می شود و آنچه لازم است را انجام می دهیم.

وی در ادامه درباره ذهنیت ایرانی گفت: ذهنیت آنها را دوست دارم. آنها نمونه ای از ملتی هستند که می توانند فراتر از چیزی که در واقع هستند بروند، همانطور که می گویند 120٪ ارائه می دهند. در این صورت آنها شخصیت خوبی دارند و بازیکنانی نیستند که بخواهند راحت باشند. آنها بازیکنان حرفه ای هستند و بسیاری از 18 بازیکن ما در کشورهای خارجی بازی می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد رویای خود گفت: ایران هرگز از مرحله گروهی صعود نکرده است و بنابراین اگر صعود کنیم موفقیت آمیز خواهد بود. زیرا ما کیفیت انجام آن را داریم. ایران در جام جهانی قبلی با تساوی یک بر یک مقابل پرتغال و باخت یک بر یک مقابل اسپانیا به نتایج قابل توجهی دست یافت. در جام جهانی برزیل، لیونل مسی در دقیقه 90 گل آرژانتین را به ایران زد که نشان می دهد ایران می تواند این کار را انجام دهد. ایران با حضور در جام های جهانی آلمان، برزیل و روسیه به تیمی باتجربه تبدیل شده است.

اسکوچیچ با اشاره به دیدار مقابل تیم ملی فوتبال کرواسی گفت: “من آن را دوست دارم، اما باید احساس قدرت باشد.” قلبم خواهد شکست حضور در جام جهانی و هدایت تیمی 80 میلیونی و بازی مقابل تیم کشورم بی شک خاطره انگیز خواهد بود و نمی دانم چگونه بر آن غلبه کنم. ورزشگاه مملو از تماشاگران ایرانی و کرواسی است. جنون واقعی فوتبال ایران در قطر احساس غربت نمی کند. او باید مانند کرانچار گریه کرده باشد که کرواسی را به جام جهانی 2006 مقابل برزیل رساند.

وی در خصوص پیروزی شاگردانش در این بازی احتمالی اذعان داشت: من می گویم توانایی شکست همه تیم ها را داریم. من نمی خواهم پیش بینی کنم. کرواسی محبوب خواهد بود، اما ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. هر مربی کروات دوست دارد سرمربی کرواسی شود. برای من افتخار بزرگی خواهد بود. من همیشه جاه طلب بوده ام و عاشق کارم هستم. واقعیت این است که من این فرصت را داشتم که به چیزهای بزرگ فکر کنم. همانطور که مربیگری در ایران کار بزرگ و مهمی است. من کاملا به ایران متعهد هستم. مطالعات و پرس و جوهایی انجام شده است، اما من در حال حاضر کار دارم. پس جام جهانی مهمتر از پول و هر چیز دیگری است.

اسکوچیچ درباره رویای مربیگری خود گفت: رویای من اسپانیا است. جایی که برای لاس پالماس و کامپوستلا بازی کردم. اسپانیا برای من یک کشور ایده آل است و در مورد فوتبال باشگاهی این رویای من خواهد بود. من به دینامو فکر نمی کنم. من در رایکا تمرین کردم و مدتی است که قصد ندارم به عنوان مربی به کشورم برگردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید