من طرفدار تیم ملی ایران هستم و در ایران محبوبتر از گرجستان هستم/ می دانم بیرانوند چگونه پرتاب می کند اما نمی گویم!


ساعت: 08:26
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1880968

اگر مثل سیجلال حرفه ای باشم شاید تا 500 بازی لیگ بازی کنم.

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرکس علیرضا را نشناسد حتما فیلم پرتاب بازوی او را دیده است و می دانم قدرتش را از کجا می آورد اما نمی توانم بگویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ گیورکی گلسیانی مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیوستن به قرمزها گفت: سه سال فراموش نشدنی را در اصفهان سپری کردم و همیشه در ذهنم خواهد ماند. وقتي فرصت پيوستن به پرسپوليس يكي از بزرگ ترين تيم هاي ايران پيش آمد، نتوانستم نه بگويم. به پیشنهاد این تیم نه بگویید. خوشحالم که در تیم جدیدم بازیکنان باکیفیتی مانند دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی حضور دارند که قطعا به من کمک خواهند کرد تا با شرایط جدید سازگار شوم.

مدافع جدید باشگاه پرسپولیس در رابطه با دعوت نشدن به تیم ملی کشورش گفت: انتخاب به مربی بستگی دارد. بازیکنان بسیار خوبی در پست دفاعی تیم ملی گرجستان حضور دارند و قطعا کار برای من آسان نخواهد بود و باید برای جایگاهم بجنگم. می دانم که ایران باید در جام جهانی بازی کند و در نتیجه همه بازیکنان برای حضور در تیم ملی ایران انگیزه دارند، اما من به تیم ملی کشورم دعوت نمی شوم و برایم جذاب است که هستم. در ایران بیشتر از کشور من قابل احترام است.

وی ادامه داد: من یکی از حامیان تیم ملی ایران هستم و امیدوارم با حضور در پرسپولیس به تیم ملی گرجستان دعوت شوم. بازی زیر نظر یحیی گل محمدی بسیار جذاب است زیرا اهداف ما در فوتبال شبیه هم است و می دانم که قطعا از این مربی چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت.

گلسیانی در خصوص سیدجلال حسینی گفت: اولاً برای من افتخار واقعی خواهد بود که زیر نظر این کادر فنی کار کنم. بارها به خود سیدجلال گفته ام که او بازیکن بی نظیری است و به عنوان یک مدافع میانی در فوتبال ایران جایگاه یک الگو و اسطوره را دارد. بقیه کادر فنی هم بازیکنان فوق العاده ای بودند. من هم مثل کریم باقری از بچگی با این بازیکن بازی کامپیوتری می کردم. پرسپولیس در این فصل در هر پستی بازیکنان خوبی دارد، آرزوی قهرمانی دور از ذهن نیست.

وی در پاسخ به رکورد 100 بازی لیگ برتر گفت: اگر مثل سیدجلال حرفه ای باشم شاید 500 بازی بروم اما همه نمی توانند این کار را انجام دهند اما تمام تلاشم را می کنم.

گلسیانی درباره بازی در کنار پورعلی گنجی و بیرانوند افزود: پورعلی گنجی مدافع فوق العاده ای است و بیرانوند نماد دروازه بانی است که فکر می کنم در همه جای دنیا او را می شناسند و اگر کسی باشد که علیرضا را نشناسد حتما بازی دست او را دیده است. من می دانم که او قدرت خود را از کجا می آورد، اما نمی توانم به شما بگویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید