من استقلالی هستم اما طرفدار نساجی هستم


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894025

برای کسب مدال زیبای کشتی جهان سختی ها را تحمل می کنیم

نماینده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی صربستان گفت: سختی ها و فشارها را در اردوهای تیم ملی تحمل می کنیم تا مدال زیبایی را کسب کنیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدهادی ساراوی وزن ملی 97 کیلوگرم کشتی فرنگی و رومی کشورمان در مسابقات جهانی صربستان خود و برنامه های خود را اعلام کرد: اهل آمل هستم و 24 سال سن دارم، کشتی را زیر نظر حسن حسین زاده از مربیان صاحب نام و سازنده مازندران آغاز کردم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در یک خانواده ورزشی بودیم و حتی برادرم مهدی به والیبال حرفه ای ادامه داد، تصمیم گرفتم این ورزش را به صورت حرفه ای در پیش بگیرم و قهرمان شوم.


سروی وی در خصوص ارتباطش با دیگر رزمندگان ارتش گفت: همه ما در یک تیم هستیم و همه با هم همدردی می کنیم اما به دلیل آشنایی قبلی با چند رزمنده صمیمیت بیشتر است و من با ناصر علیزاده و امیر هستم. حسین حاجی راحت تر حالم خوبه.

نماینده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی و رومی او در مورد مانورهای گریپلینگ خود گفت: روی سر بیشتر به کمر و بازوی شما نگاه می کنم و روی زمین معمولاً فرود انجام می دهم.


86fa096c 242b 4055 81c4 cc219c5b06c6 خبر خاکستری


من استقلالی هستم اما طرفدار نساجی هستم

گفت جز کشتی به چه ورزش دیگری علاقه دارد؟


سروی وی در خصوص کارهایی که در اوقات فراغت خود انجام می دهد، گفت: مطالعه را زیاد دوست دارم و به مطالعه مطالب علمی علاقه مندم، اما در اردوی تیم ملی سرگرمی و تفریح ​​نیز فراهم است و از آنها نیز استفاده می کنم.

او در مورد رنگ مورد علاقه خود و آنچه که آن را دوست دارد صحبت می کند کشتی او گفت: رنگ مشکی را دوست دارم و دوست دارم مقابل حریفان کمربند آبی بازی کنم.

ملی پوش کشورمان درباره هدف خود در آینده گفت: در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی می خوانم و فعلا فکر می کنم در این رشته سربلند و مدال بگیرم. کشتی هستم، اما دوست دارم تحصیلاتم را ادامه دهم و تصمیم گیری در مورد آینده را به بعد واگذار کرده ام.


19edb24c 504a 4453 b211 8c61dda8d615 خبر خاکستری


امیدوارم نتیجه این تلاش ها یک مدال زیبای جهانی باشد


سروی وی در خصوص شرایط تمرین گفت: تمرینات پر استرس و سختی را پشت سر می گذاریم، از طرفی فشار کمپ از جمله دوری از خانواده، شرایط قرنطینه و فضای خسته کننده نیز روی ما تاثیر می گذارد اما وقتی جواب می دهد. کار سخت ما با یک مدال زیبا همراه است. از این همه خستگی خلاص می شویم.

دارنده مدال برنز المپیک و دارنده مدال طلای جهان به هدف خود در کشتی وی تصریح کرد: هدف من از مبارزه این است که تا جایی که می توانم و شرایط اجازه می دهد برای کشورم سربلند و پرچم ایران عزیز را در عرصه های مختلف جهان به اهتزاز درآورم.

مازندرانی در پایان خاطرنشان کرد: همه کشتی گیران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و کادر فنی و فدراسیون تمام تلاش خود را کردند و امیدوارم با ایمان به خدا و دعای خیر مردم نتیجه این تلاش ها کسب مدال های زیبا و عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی باشد. صربستان


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید