بسکتبال نسل جدید و قدیم از هم جدا شدند/ طرفدار فولاد هستم اما استقلالی هستم


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820404

یک بازیکن را با 30 روز سربازی به المپیک بردند

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: در تیم ملی تفاوت زیادی بین نسل جدید و قدیم وجود داشت و استعدادیابی مناسب و لیگ خوبی نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد حدادی ستاره پیشکسوت تیم ملی بسکتبال درباره حضورش در لیگ بسکتبال چین گفت: زمانی که در لیگ بسکتبال چین بازی می کنیم محدودیت های زیادی داریم و مستقیم به زمین می رویم و سپس به لیگ بسکتبال چین برمی گردیم. هتل.” ضمن اینکه در این فصل در پلی آف با تیم شهرداری گرگان قرارداد بستم و سعی کردم بهترین بازی را در این تیم داشته باشم.

وی گفت: در تیم ملی بین نسل جدید و قدیم تفاوت زیادی وجود دارد و استعدادهای خوبی پیدا نکردیم و لیگ خوبی نداشتیم. برخی تیم ها بازیکنان خوب و خارجی های توانمند را جذب می کنند اما برخی تیم ها نه.

لژیونر بسکتبال ایران با اشاره به اینکه لیگ خوب از تیم ملی حمایت می کند، گفت: اگر بازیکنان خارجی خوبی را جذب کنند، بازیکنان ایرانی نیز با آنها پیش می روند. در آن زمان که او 18 سال داشت با بازیکنان بزرگی تمرین می کردیم تا بهترین ها را یاد بگیریم، اما الان 16 تیم در لیگ برتر حضور دارند و به پلی آف می روند و رقابتی وجود ندارد.

وی افزود: اگر اساسنامه خیلی خوبی داشته باشیم و هر سال آن را تغییر ندهیم، شرایط بازی ها بهتر می شود. تعداد مسابقات هر سال تغییر می کند و اگر بازیکنان خوب و خارجی از ابتدای فصل و نه تنها در پلی آف در تیم ها بازی کنند، بازیکنان ایرانی می توانند در کنار بازیکنان خوب خارجی پیشروی کنند. البته این اولین بار است که بازیکنان خارجی زودتر از پلی آف در تیم های سیرجان، گرگان و شیمیدر ظاهر می شوند.

ملی پوش بسکتبال یادآور شد: دیدیم بازیکنی که بعد از 30 روز به تیم ملی اضافه شد، در المپیک بازی کرد و بازیکنی که 10، 15 سال در تیم ملی بوده نامش خط خورده است. “به نام المپیک دوست دارند هرکسی را که دوست دارند هدایت کنند و به تیم ملی بفرستند. این دومین باری بود که در المپیک شرکت می کردم. خیلی ها در ایران دوست داشتند برای تیم ملی بازی کنند، اما فدراسیون اجازه نداد. آنها برای رقابت در ارتش.

وی افزود: همه ما باید دست به دست هم دهیم تا تابستان بسیار خوبی داشته باشیم زیرا سه تورنمنت بسیار مهم داریم. تیم های دیگر قوی هستند و تمرینات زیادی انجام داده اند و ما خیلی عقب هستیم. تیم ملی بسکتبال امسال؛ جام ملت های آسیا قبل از بازی های هانگژو و جام جهانی است. تابستان بسیار شلوغی داریم و فدراسیون 21 هیئت دارد.

حدادی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد در واکنش به حضور تیم های فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای آنها آرزوی موفقیت دارم. با اینکه استقلالی هستم اما فولاد هم تیم شهر ماست و از آن حمایت می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید