انتقال استقلال و پرسپولیس با جدیت در دولت پیگیری می شود/ من طرفدار تیم ملی ایران هستم

ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805158

باید به مسائل هواداران باشگاه های بزرگ ایرانی توجه شود.

سخنگوی دولت از عزم دولت برای واگذاری استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی برای خصوصی سازی این دو باشگاه جدی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ علی بهادری جهرمی در بیانیه ای اعلام کرد که کشور اومیکرون بسیار جدی است. در جلسه ستاد ملی مقابل تاج قبل از بازی با عراق بحث های زیادی در این باره مطرح شد. نمودار مربوط به عفونت کرونا در مسیر جدید نیز به اصطلاح آسانسور است و صعود آن بسیار سریع است و جایی برای خطر وجود نداشت.

سخنگوی دولت ادامه داد: کارشناسان پزشکی پیشنهاد داده اند که جلسات به حداقل برسد. فکر می کنم مصوبه جدید تعداد حاضران در جلسه را 30 نفر در هر ساعت و نیم تعیین کرده است. در جلسات حضور حضار بحث های زیادی صورت گرفت. من از آن دسته افرادی بودم که معتقد بودم مردم از حضور تماشاگران در بازی با عراق بسیار ناراحت هستند و بحث مطرح شدن تیم ملی هم مطرح بود. پس بهتر است یک فن داشته باشید. در این جلسه هم خیلی بحث کردم که با حمایت معاون اول رئیس جمهور و تمرکز بر سلامت مردم، اولویت اول رئیس جمهور بازی با تماشاگران بود.

وی افزود: آقای رئیسی در ستاد ملی مقابل ولیعهد اعلام کرد که اگر سلامت مردم در خطر است اجازه حضور هواداران در ورزشگاه را ندهد اما به نوعی توانست رضایت آنها را جلب کند. وی ادامه داد: پس از آن در بیش از 10 جلسه برای بررسی زمینه های مربوط به حضور هواداران شرکت کردم که خوشبختانه با حضور تماشاگران برگزار شد و بنا به دلایلی که مربوط به آمیکرون بود، گفتم که بازی با امارات قطعا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود. تماشاگران.

بهادری جهرمی در خصوص اینکه خیلی ها حمایت خود و دولت را به استقلال و پرسپولیس هدایت می کنند، گفت: من طرفدار تیم ملی ایران هستم.

سخنگوی دولت در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس به مدیریت این باشگاه و حضور تعدادی از آنها در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: من با این موضوع آشنا نیستم، اما سوالات هواداران ایران را می شناسم. باشگاه های بزرگ را در نظر داشته باشید.

بهادری جهرمی در خصوص سرنوشت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: خصوصی سازی در حال انجام است. جمله ای که در هیئت دولت می گویم این است که استقلال و پرسپولیس تیم مردمی هستند و باید به مردم واگذار شوند. وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی به طور جدی به موضوع رسیدگی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید