ایران میزبان مسابقات MMA آسیا / فدراسیون جهانی، چراغ سبز برای بانوان مسلمان فعال در MMA است


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819392

دیدار بهتر با رئیس فدراسیون بین المللی صندوق بین المللی پول

در دیدار بهتر با رئیس فدراسیون بین المللی صندوق های بین المللی پول، ایران به عنوان میزبان مسابقات MMA قهرمانی آسیا منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های هنرهای رزمی، فدراسیون جهانی MMA (IMF) مجوز حضور بانوان با پوشش اسلامی در مسابقات آسیایی و جهانی را صادر کرد.

یوسف بچتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و رئیس انجمن هنرهای رزمی مختلط (MMAایران به همراه ایمان امیرمحمدی مدیر روابط بین الملل انجمن با کریت برون رئیس فدراسیون بین المللی MMA (IMF) ملاقات کردیم و صحبت کردیم.

بهتر است برای بانوانی که به هنرهای رزمی ترکیبی علاقه دارند، با ابراز خرسندی از مشاوره های انجام شده در این جلسه (MMA) خبر خوشی داد و گفت: پس از ماه ها تلاش و رایزنی فراوان با مسئولان فدراسیون جهانی ائمه جمعه و آخرین دیدار با رئیس فدراسیون جهانی MMA (emf) داشتیم، توانستیم مجوز حضور بانوان در مسابقات آسیایی و جهانی ائمه با پوشش اسلامی را بگیریم. ایران نیز میزبان دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود. این مسابقات پس از کسب توافقات لازم به میزبانی ایران برگزار می شود.

وی افزود: بر این اساس طرح پیشنهادی برای پوشش انجمن امام برای تایید نهایی به وزارت ورزش و فدراسیون صندوق بین‌المللی پول ارسال می‌شود تا بانوان علاقه‌مند به ورزش‌های رزمی ترکیبی بتوانند در مسابقات داخلی و خارجی شرکت کنند.

پیکارهای سوپرلیگ انجمن امام از اواسط ماه مبارک رمضان بعد از افطار و لیگ تیم ها بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود و علاقه مندان همچنان فرصت دارند در هر دو لیگ ثبت نام کنند.



دیدگاهتان را بنویسید