حفظ و ارتقای سالن های بین المللی هدف ماست / کلاس داوری MMA یکی از مهمترین برنامه های فدراسیون است

ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784488

ما 128 هنر رزمی بسیار بزرگ و قدرتمند را پوشش می دهیم

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: فدراسیون انجمن های رزمی 128 رشته رزمی بسیار بزرگ و قدرتمند را تحت پوشش قرار داده است و به همین دلیل کار زیادی در پیش داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، یوسف بتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در خصوص دیدار اخیر مسئولان فدراسیون با روسای هیئت های استانی گفت: این نشست فرصتی برای از سرگیری جلسات بود. از رئیس، نایب رئیس و دبیر هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان مازندران برای میزبانی این نشست و فراهم آوردن این شرایط تشکر می کنم.

وی افزود: در نشست هم اندیشی کارکنان فدراسیون با روسای هیئت ها موضوعات مهم بسیاری مطرح شد که یکی از آن ها برگزاری دوره داوری انجمن ورزش های رزمی ترکیبی بود.MMA) بود. این دوره قرار است از 2 تا 5 هازارد در تهران با حضور مدرس بین المللی برگزار شود. موضوع بعدی بحث اساسنامه فدراسیون هاست که در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و باید با حضور روسای هیئت ها آن را بررسی می کردیم.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی به بحث و تبادل نظر درباره آیین نامه جدید برگزاری انتخابات شوراهای استان ها اشاره کرد و گفت: انتخابات شوراهای استانی باید بر اساس آیین نامه جدید برگزار شود و در سه استان انتخابات داریم. ” روسای هیئت ها نظرات خود را در این خصوص بیان کردند و به جمع بندی رسیدیم و قرار شد در کمیته ها از آنها استفاده شود.

بهتر است در بخشی دیگر از صحبت های خود درباره فعالیت های فدراسیون در دوران ولیعهد آمده است: در زمان ولیعهد فدراسیون منفعل نبود و با مربیان و ورزشکاران قطع رابطه نکرد. چندین اسکنر تکالیف و همچنین اسکن ورزش های رزمی برای توانخواهان در خانه داشتیم که با استقبال خوبی مواجه شد. به محض رفع تاج گذاری، داوران کیک بوکسینگ کشور گرد هم آمدند و قوانین نظم و انضباط استاندارد و مدون شد.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: پس از یکسان سازی قوانین داوران در کیک بوکسینگ، آذرماه مسابقات قهرمانی کشور را در این رشته به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فعالیت رشته های تحت پوشش فدراسیون با توجه به محدودیت های مالی چگونه ادامه پیدا کرد، افزود: فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی 128 رشته رزمی بسیار بزرگ و قدرتمند را تحت پوشش قرار داده است، بنابراین کار زیادی داریم تا انجام هیئت ها همیشه با ما بوده اند. یکی از مشکلات و موانع فدراسیون کمبود بودجه و مشکلات مالی است که معمولا روسای رشته ها، ورزشکاران، مربیان و روسای هیئت ها شرمنده آن هستیم، اما خدا را شکر که تا الان خوب کار کرده ایم و خدا با کمک کارکنان، وزارت ورزش و جوانان و همه ذینفعان، ما نیز می توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

بهتر با اشاره به برنامه های آینده فدراسیون به اهداف این گروه در نیمه دوم سال 1400 اشاره کرد و گفت: در نیمه دوم سال 1400 تلاش می کنیم جایگاه هایی را که در سطح بین المللی داریم حفظ و ارتقا دهیم. ما در تلاش هستیم تا انجمن های مشهور خود مانند پانچاک سیلات، سومو، سامبو، آیکیدو و کندو و سایر ژانرها را به مقامات بین المللی نزدیک کنیم. پرداختن به کیک بوکسینگ و کار در کوتولگی و همچنین شروع قوی برای ورزش بسیار بسیار محبوب ائمه MMA، یکی از مهمترین اهدافی است که در نیمه دوم سال جاری دنبال می کنیم.

وی در خصوص روی کار آمدن حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و حضور 100 روزه وی در وزارت ورزش و جوانان، تاکید کرد: روی کار آمدن سجادی آرزوی دیرینه ورزشکاران بوده است. به عبارت دیگر، ورزشکاران مدتهاست که منتظر فردی ورزشکار، قهرمان و تحصیلکرده در این رشته بوده اند. کسی که درد ورزش را می فهمد، مربی و داور. سجادی سپردن سکان کشتی به کشتی باعث خوشحالی است. سجادی با توجه به سابقه ورزشی خود به خوبی می داند که کاهش وزن برای یک ورزشکار چقدر سخت است. او قدر رقابت و تفاوت بی عدالتی و داوری خوب را می داند و قطعا حضور چنین فردی در اوج آرزوی دیرینه کل جامعه ورزش بوده است. خدا را شاکریم که این اتفاق افتاد و از ریاست محترم آیت الله رییسی برای این انتخاب تشکر می کنیم و به ایشان تبریک می گوییم. همچنین از مجمع محترم شورای اسلامی و نمایندگان محترم دولت بابت این انتخاب شایسته تشکر می کنیم. این رویداد آینده روشنی را برای ورزش کشور نوید می دهد.

وی افزود: کارنامه 100 روزه وزارت نیز بسیار درخشان بود و موفقیت های زیادی داشتیم. ابلاغ اساسنامه و همچنین اساسنامه هیئت ها کار بزرگی بود که در این مدت انجام شد و به یاری خداوند این موفقیت ها ادامه خواهد داشت. وظیفه ما این است که در این مسیر به سجادی بپیوندیم و به او کمک کنیم تا افق روشنی را که تصور کرده ایم ایجاد کند.

وی با توجه به اعزام تیم های ملی و تدابیر پیش بینی شده برای حضور مستمر در میادین جهانی افزود: بدون شک برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی و همچنین اردوهای منسجم تیم های ملی، انجمن ها و تیم های اعزامی. در دستور کار ما قرار دارد: تیم های قدرتمندی را به مسابقات اعزام خواهیم کرد و به یاری خداوند مدال های رنگارنگی را برای مردم شریف ایران به ارمغان خواهیم آورد.

وی با اشاره به تامین تجهیزات رزمی هیئت های استانی فدراسیون گفت: یکی از وظایف فدراسیون که تاکنون محقق نشده کمک به هیئت ها در زمینه تامین امکانات و تجهیزات ورزشی است. محدودیت های مالی باعث شده که هم مدیران قبلی و هم من نتوانیم به این مهم برسیم، اما خدا را شکر می کنیم که فرصت جذب سرمایه به ما داده شده و توانسته ایم این کار را انجام دهیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید