ایمنی در اراضی عباس آباد یکی از مهمترین دغدغه های ماست/ ساخت باغ نمایشگاهی، نمایشگاهی در پایتخت


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912805

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: ایمنی در اراضی عباس آباد یکی از مهمترین دغدغه های ماست و در آینده نزدیک منطقه عباس آباد به عنوان منطقه ای مجزا از نظر ایمنی شناخته خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در نشست خبری امروز خود با اشاره به آخرین وضعیت منطقه و ساخت و سازهای انجام شده گفت: ساخت و سازهای در حال انجام مطابق با طرح جامع عباس آباد است. زمین ها

وی ادامه داد: تلاش کرده ایم بخش قابل توجهی از طرح را محقق کنیم و با ساخت باغ نمایشگاه، نمایشگاه و بزرگترین پارکینگ تهران با ظرفیت 3 هزار خودرو، اقدامات زمینی به اتمام می رسد و در حال انجام است. به دنبال تکمیل این پروژه ها هستند.

حجازی گفت: ایمنی در اراضی عباس آباد یکی از مهمترین دغدغه های ماست و در آینده نزدیک منطقه عباس آباد به عنوان منطقه ای مجزا از نظر ایمنی شناخته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به درآمد حاصل از مجموعه اراضی عباس آباد گفت: اراضی عباس آباد درآمد خودکفایی دارد و پیش بینی ما کمک به شهرداری تهران در جهت خودکفایی مالی و مالی بود. از نقطه نظر درآمدزایی، تقریباً یک سوم درآمدزایی مربوط به ما بیمه شده است.

حجازی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر حمایت از مجموعه های دانش بنیان گفت: یکی از اقداماتی که دو سال پیش در اراضی عباس آباد انجام شد اخذ مجوز شتاب دهنده از معاونت علمی ریاست جمهوری بود و هم اکنون زمین های عباس آباد در حال انجام است. به عنوان یک بوم پارک شهری برای مطالعات خود استفاده می شود

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی مجموعه ای از مراکز خلاق را در مدت سه ماه افتتاح می کنیم و دو مرکز خلاقیت دیگر در بهشت ​​مادران تکمیل می شود.

وی گفت: باغ کتاب یک بوم پارک شهری است که می خواهد خدمات جدیدی در موضوعات مختلف ارائه دهد.

وی با اشاره به پارکینگ نوروزی گفت: این پارکینگ به بهره برداری رسیده و گنجایش 1000 خودرو را دارد و با تکمیل هتل دیدار مشکل پارکینگ زمین عباس آباد برطرف می شود.

حجازی درباره اسکوترهای موتوری و برقی موجود در این مجموعه گفت: در پارک طالقانی ایستگاه اسکوتر و موتور برقی وجود دارد و اسکوتر برقی در تابستان اجاره داده می شود و مجموعه های متعددی در زمینه اسکوتر برقی و دوچرخه سواری با مجموعه همکاری می کنند. .

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به طرح جامع زمین، سطح اشغال مجتمع در طرح جامع مشخص شده است و متخلفان جریمه خواهند شد و تعدادی از کارکنان سابق نیز جریمه شدند و بخشی نیز از زمین نیز خالی مانده است. ما در حال دعوا هستیم.

وی ادامه داد: ما با وزارت راه و برخی بانک ها چون زمین آنها متعلق به آنهاست، هیچ معامله ای نداریم. اراضی عباس آباد کمیسیون ماده 5 دارد و مشکلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید