چرخه انتخابی تیم ملی یکی از دغدغه های اصلی ماست / نه رایدرها و نه تیلور در شرایط عالی قرار ندارند

ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798422

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: اکنون نه حسن یزدانی و نه دیوید تیلور شرایط ایده آل لازم را ندارند، اما قطعا باید از این مسابقات فیلمبرداری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن کاوه، مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی درباره اردوهای تیم ملی گفت: کشتی گیران بعد از جام جهانی نروژ تیم های لیگ خودشان را در اختیار داشتند و نوعی پراکندگی وجود داشت. بچه ها در یک تیم نبودند و توصیه می شد کشتی گیرانی که در ترکیب اصلی بودند جمع شوند.

وی ادامه داد: برای این کار چند گزینه داشتیم. مورد اول برگزاری اردو در داخل کشور است، مورد دوم اینکه چند کشور تیم ملی را به اردوی مشترک دعوت کردند و در نهایت تصمیم گرفتیم به آن کشور برویم چون عراقی ها بیشترین درخواست را داشتند. البته به اردوی معنوی هم نگاه کردیم که الحمدلله اردوی بسیار مفیدی بود و رزمندگان از بازگشت از اردو بسیار خرسند بودند و بحث ارتباط معنوی ملی گرایان با ائمه به ویژه امام را دیدیم. حسین (ع).

کیو در مورد چرخه انتخابی گفت: شاید یکی از دغدغه های اصلی مبارزات ما در چند سال اخیر این بود که همه شانس پوشیدن نایب قهرمانی تیم ملی را داشتند اما در حالت متعادل. یعنی کشتی گیری مثل حسن یزدانی که اولین امتیازش است و سایر کشتی گیرانی که می خواهند بیایند و به نایب قهرمانی تیم ملی برسند باید از فیلترهای اولیه عبور کنند و در نهایت بیایند و رو در رو ببرند. یا مسابقات بین المللی اما مهم این است که همه کسانی که می خواهند در تیم ملی بازیکن داشته باشند این شانس را دارند و می توانند.

وی درباره دیدار با تیم کشتی آمریکا گفت: بحث تیم‌ها با آمریکا در سال‌های گذشته بود، اما یا در قالب جام جهانی یا با هزینه‌های گزاف تیم آمریکا را به ایران آوردیم و به نام The جام حذفی: باشگاه های کشتی جهان را تمام کردیم، حالا با این صحبت ها باید قبول کنیم که تیم آمریکا از نظر کیفی خوب است و تصمیم گرفتیم مبارزان را مقابل تیمی قرار دهیم که از نظر کیفی هم مفید است.

وی همچنین تاکید کرد که باید بپذیریم که از وزن 57 کیلوگرم تا 125 کیلوگرم رقبای اصلی ما در مسابقات آمریکا هستند، حتی فکر می کنم تیم آمریکا در تیم انفرادی بهتر از تیم ملی روسیه است.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی درباره نفرات اعزامی به این مسابقات گفت: باید صادق باشیم که نه حسن یزدانی و نه دیوید تیلور الان شرایط ایده آل لازم را ندارند اما قطعا باید از این مسابقات فیلمبرداری کنیم تا کادرفنی تیم شما را آنالیز کند. و به طور دقیق تر تیم حریف داشته باشید

وی در پایان گفت: شاید کشتی آمریکایی را فقط با نام حسن یزدانی و تیلور بشناسیم، اما واقعا اینطور نیست. کشتی ما نیز مزایای کیفی به دست خواهد آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید