نه یزدانی و نه تیلور در شرایط عالی نیستند

ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798433

محسن کاوه گفت: نبرد رزمندگان با حریفان آمریکایی قطعا بهتر از حریفان روسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن کاوه، مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در گفت و گو با تیم های همگانی فدراسیون کشتی درباره اردوهای کشتی بزرگسالان گفت: بعد از مسابقات جهانی نروژ، کشتی گیران تیم های خود را در لیگ داشتند. پراکنده بودند و در قالب تیمی نبودند و صلاح بود رزمندگانی که در ترکیب اصلی بودند جمع شوند.

وی ادامه داد: برای این منظور چند گزینه داشتیم. اول برگزاری اردو در داخل کشور است. مورد بعدی این است که چند کشور تیم ملی را به اردوی مشترک دعوت کردند و در نهایت به این نتیجه رسیدیم چون عراقی ها بیشتر از ما می خواستند به آن کشور برویم. مفید بود و رزمندگان پس از بازگشت از اردو بسیار خوشحال شدند و بحث ارتباط معنوی ملی پوشان با ائمه اطهار به ویژه امام حسین (ع) را بعد از اردو دیدیم.

کیو در خصوص چرخه انتخابی گفت: در مورد چرخه انتخابی باید بگویم شاید یکی از دغدغه های اصلی مبارزات ما در چند سال اخیر این بود که همه شانس پوشیدن نایب قهرمانی تیم ملی را داشتند اما با حالت متعادل کشتی گیر مثل حسن یزدانی که نفر اول ما باید یک امتیاز بگیرد و بقیه کشتی گیرانی که می خواهند بیایند و به نایب قهرمانی تیم ملی برسند باید از فیلترهای اولیه عبور کنند و بالاخره بیایند. و در مسابقات حضوری یا مسابقات بین المللی واجد شرایط شوند. اما نکته مهم این است که هرکسی می خواهد دونده ای از تیم ملی داشته باشد این شانس را دارد و می تواند با توجه به توانایی ها و توانایی های خود این دونده را داشته باشد.

کیو در خصوص دیدار تیم به تیم با تیم کشتی آمریکا گفت: بحث تیم و آمریکا در سال های قبل به همین منوال بود، اما یا در قالب جام جهانی یا تیمی از این تیم آوردیم. آمریکا با هزینه گزاف به ایران. داشتیم نام جام جهانی کشتی فرنگی را تمام می کردیم.

وی گفت: اما اکنون با این صحبت ها باید بپذیریم که تیم آمریکا از نظر کیفی خوب است و تصمیم گرفتیم رزمی کاران را مقابل تیمی قرار دهیم که از نظر کیفی برای ما مفید باشد. باید اعتراف کنیم که از وزن 57 تا 125 کیلوگرم حریفان اصلی ما در مسابقات آمریکا به نظر من در ترکیب انفرادی تیم ملی روسیه حتی بهتر از تیم آمریکا هستند.

وی در خصوص نفرات اعزامی به این مسابقات گفت: باید صادق باشیم که الان نه حسن یزدانی و نه تیلور شرایط ایده آل لازم را ندارند اما قطعا باید از این مسابقات فیلمبرداری کنیم تا کادر فنی تحلیل دقیق تری از تیمش داشته باشد. و تیم حریف: «ممکن است کشتی آمریکایی را فقط با نام حسن یزدانی و تیلور بشناسیم، اما نه، واقعاً اینطور نیست، شما هم کیفیت می گیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید