هزینه های مردم و شرایط زندگی یکی از دغدغه های اصلی دولت است

وی افزود: صنایعی که در روستاها تعطیل شده اند باید پیگرد قانونی داشته باشند چرا که راه اندازی کارخانه هزینه بالایی دارد اما وقتی زیرساخت ها و کارخانه وجود دارد باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

رئیس جمهور گفت: مجتمع های متعددی در استان داریم که خصوصی شده اند اما سازوکارها و واگذاری های بدون کارشناسی منجر به اختلال در فعالیت این نیروگاه ها شده است که باید بررسی شود و ساخت کنتور برق یکی از این موارد است. شرکت هایی که باید در تولید بازگردانده شوند.”




تعطیلی تأسیسات عظیم صنعتی در استان غیرقابل قبول است

این مقام مسئول تاکید کرد: توقف این تاسیسات عظیم تولیدی در استان قزوین به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید به چرخه تولید بازگردانده شود.

وی افزود: در گذشته یک بیمارستان 700 تختخوابی در مرکز استان راه اندازی شده که تنها 20 درصد پیشرفت داشته است در حالی که این پروژه نیاز اساسی استان است و تکمیل آن باید در اولویت کار ما باشد. . “

رئیس جمهور ادامه داد: موضوع دیگر مدیریت آب در استان است چرا که گاهی کم آبی ناشی از مدیریت نادرست است.

این مسئول گفت: یکی دیگر از مشکلات آلاینده های استان است که به ما اطلاع رسانی شده است و سازمان محیط زیست وظیفه دارد به صورت ویژه این معضل را در استان رصد و برطرف کند.




ظرفیت های قزوین به خوبی معرفی نشده است

وی افزود: استان قزوین یک مرکز گردشگری، صنعتی و اقتصادی است که در معرفی آن مغفول مانده است و مدیران و نمایندگان رسانه ها باید برای معرفی این فرصت ها و تقویت آن تلاش کنند.

رئیسی یادآور شد: آزادسازی، مرمت و ساخت مجموعه دولتی صفوی قزوین یکی از مصوبات مهم در حوزه میراث فرهنگی است که استاندار و مسئولان مربوطه باید این برنامه را در دستور کار قرار دهند.

رئیس جمهور در پایان گفت: گرانی و وضعیت معیشتی مردم هر از چند گاهی مرا نگران می کند، بنابراین بیشتر تماس ها و پیگیری ها حتی در خارج از ساعت کاری مربوط به این حوزه است چرا که وضعیت قیمت ها اینطور نیست. باید اینگونه باشد که مردم تحت فشار باشند.» در همین راستا طی چند روز آینده گزارش بودجه 1401 و نحوه مدیریت آن را به مردم ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید