دغدغه اصلی دولت و مجلس حل مشکلات مردم است/ پیگیری طرح ساماندهی کارکنان در صحن مجلس.


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1876979

منصورعلی زرای با بیان اینکه مردم از ما انتظار بهبود وضعیت را دارند، تصریح کرد: دغدغه اصلی دولت و مجلس با وجود مشکلات اقتصادی موجود است. مشکلات مردم را حل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ منصورعلی زارعی، صبح امروز در چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که در مهد شکوفه ساری برگزار شد، این جلسه را ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: دولت و مجلس در تلاش هستند تا با دقت برنامه ریزی کنید وی گفت: طرح ساماندهی ستادی هفته آینده در مجلس پیگیری می شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از ما انتظار بهبود وضعیت را دارند، گفت: نگاه مجلس حل مشکلات به ویژه برای اقشار ضعیف و ضعیف است.

وی با بیان اینکه نباید قدرت خرید مردم کاهش یابد، ادامه داد: دولت و مجلس تلاش می کنند به امنیت غذایی مردم آسیبی وارد نشود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به وزارت امور مردم و بسیاری از افراد مرتبط با این وزارتخانه، گفت: با توجه به گستردگی کار، نیازمند توجه ویژه به بودجه، پاسخگویی به مردم. “

علی باقری خواستار هم افزایی و انسجام مدیران اعضای هیئت مدیره، هماهنگی با اولویت ارائه خدمات به جامعه هدف با تمامی فرصت های ممکن شد و گفت: باید جایگاه خود را ارتقا دهیم.

رئیس شورای هماهنگی کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به لزوم تعامل مدیران و نمایندگان مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی ظرفیت بالایی به نام قانون گذاری دارد و مدیران باید در جهت ارائه خدمات مستمر به مردم شریف گام بردارند. .

رئیس بهزیستی مازندران همچنین سازمان بهزیستی را به عنوان تنها سازمان حمایتی و تخصصی دولتی در کشور دارای چندین مسئولیت دانست و گفت: حدود 162 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی مازندران هستند که خدمات مستمر و غیر دائمی دریافت می کنند.

فریبا بریمانی افزود: 920 مرکز تحت پوشش بهزیستی مازندران هستند که خدمات مستمر و غیر دائمی را به جامعه هدف ارائه می کنند.

بریمانی هدف بهزیستی را تغییر نگرش عمومی نسبت به افراد دارای معلولیت عنوان کرد و ادامه داد: هدف سازمان اجتماعی این است که افراد دارای معلولیت را نسبت به توانمندی ها و محدودیت های خود آگاه کرده و آنها را توانمند سازد.

رئیس بهزیستی مازندران به شناسایی و ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت اشاره کرد و گفت: در طرح توانبخشی جامعه، افراد دارای معلولیت در سطح روستا شناسایی و به آنها خدمات ارائه می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته به 62 هزار معلول خدمات ارائه شده است، افزود: در استان مازندران 26 هزار معلول جسمی حرکتی، 13 هزار معلول ذهنی، 7 هزار و 450 معلول بینایی و 7 هزار و 400 معلول شنوایی، 6 هزار و 500 معلول ذهنی مزمن. ۷۳۰ نفر از افراد دارای نقص صدا و گفتار تحت پوشش بهزیستی تستان هستند.

بریمانی ادامه داد: در استان مازندران 113 مرکز توانبخشی به افراد دارای معلولیت خدمات ارائه می کنند و یکی از برنامه های اجتماعی استان افزایش این مراکز است.

رئیس بهزیستی مازندران به فعالیت های معاونت اجتماعی اشاره کرد و گفت: ماموران اورژانس اجتماعی استان مازندران مراکز آسیب و مناطق حاشیه شهر را شناسایی کرده و با ارائه خدمات مناسب در این حوزه اقدامات اساسی را برای کنترل و کاهش آسیب ها انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه 17 هزار خانوار در حوزه اجتماعی مشمول مزایای اجتماعی هستند، افزود: ستاد توانمندسازی خانواده توانمندی ها و توانمندی های خانواده ها را شناسایی و خدمات لازم را ارائه می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید