تفاهم نامه بین فدراسیون قایقرانی ایران و سازمان ورزش انگلیس / اجرای برنامه مشترک بین المللی قایقرانی

ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800885

با امضای تفاهم نامه بین فدراسیون قایقرانی ایران و سازمان ورزش انگلیس، برنامه مشترک بین المللی قایقرانی برای توسعه قایقرانی در ایران و غرب آسیا اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون بین المللی کانو، پس از برگزاری کنگره جهانی فدراسیون قایقران ICF میزبانی از شهر رم ایتالیا و با حمایت شوکن ناریتا رئیس کنفدراسیون آسیایی کانوی و پس از رایزنی با رئیس و نایب رئیس فدراسیون جهانی و موافقت سازمان بین‌المللی ورزش، فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شد. اولین کشوری که در ویژه قایقرانی بین المللی شرکت کرد IPP دارم میگیرمش

این برنامه با حمایت سازمان ورزش انگلیس جهت افزایش دانش و تجربه مدیران، مربیان و ورزشکاران به منظور بهبود عملکرد و تقویت فدراسیون ملی قایقرانی ایران برای حضور هر چه بیشتر در المپیک 2024 پاریس برگزار می شود. به شکل وبینار سال 2022 و در صورتی که محدودیت های کرونا شخصا برداشته شود، برگزار می شود.

فدراسیون قایقرانی ایران امیدوار است با حمایت این مجموعه و استفاده حداکثری از این مشارکت، نقش موثری در گسترش این برنامه در منطقه غرب آسیا ایفا کند.

طرح توسعه و گسترش دریانوردی که برای پیوستن به ایران به کنگره رم پیشنهاد شد، شامل موارد متعددی است. با معرفی ایران توسط جناب آقای ناریتا رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا و با حمایت رئیس و نایب رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی و با تایید سازمان بین المللی ورزش انگلستان، قایقرانی ایران فدراسیون اولین شرکت کننده در برنامه مشارکت بین المللی خواهد بود. IPP چیزی که تازه شروع شده مفید خواهد بود.

این برنامه شامل مشارکت هایی برای بهبود دانش در مدیریت و برنامه ریزی است و توسط فدراسیون های ملی و یکی از شرکت های تابعه فدراسیون جهانی قایقرانی حمایت می شود. این طرح در راستای توسعه و گسترش قایقرانی بوده و لازم به ذکر است که این برنامه با حمایت مالی و تجربه ورزشی در میادین بین المللی کشور انگلستان اجرا خواهد شد که سابقه اجرای موفق چندین برنامه مشابه در ورزش های دیگر.

IPP هدف الهام بخشیدن و حمایت از فدراسیون های ملی کانو کایاک در سراسر جهان برای بهبود حکمرانی، برنامه ریزی استراتژیک و نتایج ورزشی به منظور افزایش تعداد شرکت کنندگان و کشورهای بیشتر در مسابقات بین المللی تا سال 2024 است.

این برنامه در سال 2022 به صورت وبینار راه اندازی می شود، اما امیدواریم در صورت امکان به دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، جلسات حضوری نیز برگزار شود.

سیسیلیا فاریاس، معاون رئیس جمهور ICF این پروژه نام دارد: ICF خوشحالم که فدراسیون قایقرانی ایران در این برنامه جدید حضور دارد. امیدواریم با حکمرانی بهتر، برنامه ریزی استراتژیک و ارائه ورزش، فدراسیون های ملی بیشتری بتوانند از پیشرفت های چشمگیری در حمایت بین المللی بهره مند شوند.

دیوید جوی، مدیر اجرایی کانوئینگ بریتانیا گفت: فدراسیون قایقرانی بریتانیا از حمایت از برنامه مشارکت بین المللی خرسند است و ما مشتاقانه منتظر همکاری با فدراسیون قایقرانی ایران در سال آینده هستیم. ما اهدافی داریم ICF ما سهم خود را برای حمایت و به اشتراک گذاری دانش خود برای تقویت فدراسیون های ملی قایقرانی انجام می دهیم.

امیدواریم این امر در نهایت منجر به رشد و توسعه فدراسیون ها و رقابت بیشتر بین کشورها در رویدادهای ملی و بین المللی شود.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران گفت: این فرصت بسیار خوبی برای قایقرانی ایران است و ما مشتاقیم از کشورهای دیگر یاد بگیریم و عملکرد ورزش خود را افزایش دهیم تا به موفقیت های بین المللی برسیم. از جانب ICFبا تشکر از فدراسیون کانو بریتانیا و سازمان بین المللی ورزش انگلستان برای حمایت از قایقرانی ایران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید