انتصاب دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش و پهلوانی زورخانه ای / رئیس سابق سازمان ورزش شهرداری تهران

ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790547

دبیرکل فدراسیون بین المللی کشتی و کشتی منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جهانی موج سواری و کشتی؛ محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زرهانی و کشتی، امیر محسنی را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون منصوب کرد.

محسنی محکوم شد

«آقای امیر محسنی عزیز

نظر به تجارب و تجارب ارزنده مدیریتی جنابعالی و همچنین اشراف جنابعالی در عرصه مدیریت ورزشی بین المللی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «دبیرکل» فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی (IZSF) منصوب می کنم. بدیهی است با توجه به ماده 33 اساسنامه در جلسه بعدی جلسه معرفی خواهید شد.

وی افزود: یقین دارم با استعانت از خداوند متعال، با بهره گیری از دانش و تجربیات خود، جلب همکاری همکاران ارجمند و استفاده بهینه از تمامی فرصت ها و ظرفیت های داخلی و بین المللی برای توسعه در این عرصه در سراسر جهان، موفق و موید باشید. اهداف فدراسیون.”

رئیس سازمان ورزش استان تهران، شهردار منطقه 17 تهران، عضویت در هیئت مدیره فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، عضویت در هیئت مدیره فدراسیون جانبازان و معلولان و هاکی از جمله موارد ضبط شده امیر محسنی است. عضو هیئت مدیره فدراسیون بولینگ و بیلیارد تهران گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید