برگزاری جلسه شورای راهبردی و جلسه شورای آموزش فدراسیون ورزش و پهلوانی زورخانه ای

ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801799

دومین جلسه شورای راهبردی فدراسیون ورزش و پهلوانی زورخانه ای به ریاست مهرعلی باران چسمه تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش و پهلوانی زورخانه ای، دومین جلسه شورای راهبردی فدراسیون با حضور مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون، سید حسن سبزواری نایب رئیس، مسعود ملکی دبیر کل فدراسیون برگزار شد. علیرضا صفرزاده مشاور عالی، نولارو هدایتی مشاور عالی، غلامرضا حکساری راهبردی، حبیبی عضو شورای راهبردی، حجت‌الاسلام والمسلمین داوود صفری مسئول فرهنگی و سیدحمیدرضا استرابی دبیر این کمیته بازداشت شدند. کمیته راهبردی دفتر فدراسیون

در این جلسه چالش های اصلی زورخانه و مبارزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در جلسه بعدی این چالش ها در اولویت قرار گیرد و بر این اساس اقدامات اساسی برای رفع چالش ها انجام شود.

نکته دیگر اینکه قرار شد در جلسات آتی با حضور نخبگان و صاحب نظران، چالش ها بر اساس دو حوزه شوراهای استان و زورخانه ها مطرح شود.

* اولین جلسه شورای آموزشی فدراسیون ورزش های زورخانه ای برگزار شد

اولین جلسه شورای آموزشی فدراسیون ورزش و کشتی زرهانه با حضور مهرعلی باران چسمه سرپرست فدراسیون برگزار شد.

این نشست با حضور مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون، سید حسن سبزواری نایب رئیس فدراسیون، مسعود ملکی دبیرکل فدراسیون، غلامرضا خاکساری رئیس کمیته مدرسین فدراسیون، سید حسن رضا ترابی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون، محمدابراهیم امامی و مصطفی واحد، عضو شورای آموزش و پرورش.

این جلسه در ادامه 3 جلسه کمیسیون های آموزشی مجزا با حضور کلیه اعضای انجمن های زورخانه ای، پهلوانی و مربیگری است که ماه گذشته در رابطه با تهیه و تدوین سرفصل های تخصصی در دوره های آموزشی فدراسیون اعلام شد. قوانین و چارچوب های آموزشی توسط وزارت ورزش و جوانان انجام شد که در آن پیش نویس آیین نامه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر این اساس در این جلسه پس از بررسی های لازم در رابطه با پیش نویس اساسنامه، مقرر شد در اولین فرصت جلسه نهایی دیگر اعضای کمیسیون برگزار شود تا در هیئت رئیسه فدراسیون به تصویب و اجرا برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید