زورخانه جدید در زنجان ساخته می شود/محل ورزش زورخانه ای زنجان با 14 پله بازسازی شد


ساعت: 16:41
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813140

رئیس هیئت کشتی و شورای ورزش های زورخانه ای استان زنجان:

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان گفت: زورخانه جدیدی به مساحت 750 متر مربع در زنجان ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود میرزایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه در هیئت ورزش های پهلوانی و زورکی مشکل و نیاز خاصی وجود ندارد، گفت: از نظر ابزار و وسایل مورد نیاز را در هیئت داریم و مشکل خاصی در این ورزش وجود ندارد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مبارزه استان زنجان با هیئت ورزش زرهان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، گفت: سازماندهی 750 متر مربع زمین در کارخانه کبریت سازی زنجان برای احداث در نظر گرفته شد. زورخانه.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان با بیان اینکه این زورخانه توسط خیرین ساخته می شود، تصریح کرد: با ساخت این زورخانه تعداد زورخانه های زنجان به 4 زورخانه می رسد.

وی با بیان اینکه در استان زنجان 9 زورخانه فعال است گفت: برخی از ورزشکاران این رشته ورزشی در شهرستان ها به صورت فصلی در این منطقه فعالیت می کنند.

میزایی با بیان اینکه بیماری های عروق کرونر باعث لغو یا برگزاری محدود مسابقات ورزشی شده است، ادامه داد: ورزشکاران زنجانی در تمامی مسابقات طبق پروتکل ها حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به کسب مقام توسط ورزشکاران زنجانی افزود: مقام دوم دوچرخه سواری جوانان کشور و عنوان نایب قهرمانی دوچرخه کشور را ورزشکاران زنجانی کسب کردند.

رئیس هیئت کشتی و ورزش استان زنجان با بیان اینکه وضعیت قابل قبولی در استان زنجان در این رشته ورزشی حاکم است، گفت: استان زنجان با پیشرفت 14 پله ای در بین استان های رتبه بیست و هفتم به جایگاه سیزدهم رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید