عنایتی: فکر نکنید تیم لیگ دسته اول ما می تواند کاری انجام دهد

سرمربی هواداران

به گزارش روزنو ، رضا عنایتی پس از شکست هواداران مقابل پیکان گفت: پیکان بسیار حرفه ای تر از ما بود. علاوه بر دو گلی که زدیم، کل بازی را کنترل کردیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم و نتیجه عادلانه نبود. به آنها تبریک می گویم و او سه امتیاز حرفه ای دریافت کرد.

وی ادامه داد: ما هم باید ریکاوری کنیم. این برای تیمی که از لیگ کنار می رود طبیعی است. قول می دهم این تیم در لیگ برتر بماند و در این شکی نیست. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم و می دانم شرایط آنها چگونه است.

سرمربی تیم به داور گفت: ما در مورد داوری صحبت نمی کنیم. دوستان فکر نکنید تیم ما از لیگ است و می تواند کاری انجام دهد امروز بنیادی فر اصلا روی داوری تمرکز نمی کند. در نیمه اول و دوم او دو پنالتی ما را اجرا نکرد و بازی نکرد که برای ما عجیب بود. همانطور که روزهای خوب و بد داریم، داوران هم همینطور.

عنایتی ادامه داد: این روزها در لیگ دسته اول شرایط سختی را تجربه کردم اما انتظارات در لیگ برتر بسیار بیشتر از لیگ اول است.

او گفت: “ما در دقیقه 90 بودیم و این تیم این پتانسیل را دارد که در صدر جدول قرار بگیرد و اگر من آن را باور نداشتم نمی گویم.” با این حال، یک روز، روز شما نیست و با اینکه بهترین تیم هستید، بازنده هستید. پیکان امروز فضاهای زمین خود را بست و بازیکنی از ماه آگوست دارد که نعمت برای هر تیمی است. این یک تاکتیک خوب است و اگر این بازیکن را داشتم از آن استفاده می کردم.

مربی هواداران درباره میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج گفت: همه چیز آماده بود. از آنجایی که ما هوادار نداریم، مهم نیست کجا بازی کنیم. اگر میزبان تهران باشیم بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید