با تخصیص اعتبار پروژه ورزشگاه شهید وطنی مشکلی نداریم/ هواداران صبورانه ما را همراهی کنند

زمان: 09:31
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790191

محمود حسینی پور گفت: برای پروژه ورزشگاه شهید وطنی مشکلی برای تخصیص اعتبار نداریم و تاکنون بیشترین اعتبارات برای این پروژه اختصاص یافته که حق مردم شهرستان قمشهر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سیدمحمود حسینی پور دوشنبه شب در بازدید میدانی از ورزشگاه شهید وطن قائم شهر، ورزش را پشتوانه سلامت اجتماعی دانست و افزود: برای ورزش به ویژه فوتبال که طرفداران زیادی دارد اهمیت زیادی قائل هستیم. به عنوان یک عنصر شارژ و اطمینان بخش.”
استاندار مازندران با بیان اینکه گزارش ها حاکی از نگرانی مردم از وضعیت باشگاه نساجی و امکانات مورد نیاز برای حضور قدرتمند این تیم در لیگ برتر بوده و گلایه دارند، گفت: مشکلاتی وجود دارد.
وی با بیان اینکه طبق برنامه زمان بندی انجام شده نباید کارهای مربوط به ورزشگاه شهید وطنی یک روز به تعویق بیفتد، یادآور شد: امروز شخصا برای بررسی شرایط این پروژه به قمشهر آمدم و تاکید کردم که تمامی پروژه ها در بخش های مختلف تولیدی، اقتصادی و … .n. نباید روند کندی داشته باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه از امروز بازدیدهای میدانی را آغاز کرده ایم و انتظار داریم جوانان، نخبگان و آحاد جامعه مطالبه گر مازندران از ما حمایت کنند، تصریح کرد: تحقیقات کارشناسی لازم توسط تیم کارشناسی انجام شود. ما نشانه هایی دریافت کردیم که زمان تغییر سطح چمن کاملا علمی و صحیح است و کسانی که مایلند باید چندین ماه پیش بینی شده را تحمل کنند تا یک ورزشگاه در لیست بهترین ورزشگاه های کشور آماده شود.
حسینی پور گفت: برای اینکه هواداران باشگاه نساجی در رویاهای خود تیم خود را با رقبا همراهی کنند، ورزشگاه شهدای ساری را به این موضوع اختصاص دادیم و اعتبار خوبی برای آماده سازی به موقع ورزشگاه شهید وطنی قائل شدیم.
استاندار مازندران دستور تقویت تجهیزات و ماشین آلات لازم برای تسریع در اجرای این طرح را صادر کرد و گفت: نماینده ویژه ای را برای نظارت، نظارت و گزارش در این خصوص تعیین کرده ایم.
حسینی پور با بیان اینکه با تخصیص اعتبار برای این پروژه مشکلی نداریم و تاکنون بیشترین اعتبارات برای این پروژه که حق مردم قائم شهر است تخصیص یافته است، یادآور شد: از این پس اعتبارات لازم تزریق خواهد شد. برای اجرای کامل این پروژه این تیم به هیچ وجه نگران نباشند. انتظار داریم بازیکنان تیم با حضور پررنگ در زمین، دل جوانان و هواداران باشگاه نساجی را شاد کنند. من به سهم خود از بازی دیروز نساجی قدردانی می کنم.
استاندار با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اعتقاد نداریم که تیم نساجی برای بازی های خود به خارج از استان برود، گفت: باید از ظرفیت استان حتی اگر کمی سخت باشد استفاده کنیم. شما باید همدل باشید؛ این چند ماه را تحمل کنیم تا در خانه و در سطح لیگ برتر بازی کنیم.
یک مقام ارشد دولتی در مازندران با تاکید بر پرهیز از حواشی و تقویت همدلی و هم افزایی گفت: پروژه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باید تسریع هر چه بیشتر شود تا به موقع و راه اندازی شود و زمینه لازم برای حضور این تیم در ورزشگاه ساری فراهم شود. ایمن شود.
او گفت: طرفداران. صبورانه ما را همراهی کنید تا دقت فدای سرعت نشود و شتاب پروژه لحاظ شود. خدای نکرده در آینده با سرمایه گذاری لازم به سمت ساخت ورزشگاه های مناسب تری نساجی خواهیم رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید