ساخت سد فینسک توسط کارشناسان بررسی می شود/ ورزشگاه شهید وطنی تا چهار ماه آینده آماده می شود


ساعت: 02:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814757

نشست خبری رئیس جمهور در پایان سفر به مازندران:

سید ابراهیم رئیسی در خصوص گلایه مردم مازندران از ساخت سد فینسک گفت: دستور داده ایم موضوع سد فینسک توسط کارشناس بررسی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی جمعه شب در نشست خبری پایان سیزدهمین سفر استانی به استان مازندران در خصوص گلایه مردم استان از احداث سد فینسک، گفت: .
وی افزود: مقرر شد مشکلاتی که در استان به وجود می آید به دقت بررسی شود.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این سد به هیچ وجه نباید منجر به اختلاف بین این دو استان همجوار شود.
رئیسی تاکید کرد: هر موضوعی از این قبیل باید رسیدگی شود، باید کارشناسی شود.
وی گفت: دستور داده ایم این موضوع مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد و نباید مورد مناقشه قرار گیرد.
رئیس جمهور در خصوص نبود ورزشگاه فوتبال مطلوب برای استان مازندران برای میزبانی از تیم های لیگ برتری، گفت: تیم نساجی باید جایگاه استقلالی شایسته ای داشته باشد.
وی افزود: این تیم نیاز به پایان دادن به شرایط فعلی دارد و میزبان استان های دیگر است.
رئیس جمهور گفت: این موضوع را از وزیر ورزش و استاندار مازندران پرس و جو کردم و هر دو اعلام کردند که برای حل این موضوع تلاش می کنند.
رئیسی گفت: گزارش همکارانم که می گویند کار در حال رصد است را کافی نمی دانم و معتقدم باید برای این موضوع زمان گذاشت.
وی افزود: از این پس حداکثر زمانی که می توانیم برای حل این موضوع تعیین کنیم 4 ماه است و ورزشگاه شهید وطنی قم شهر باید در این مدت آماده باشد.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: شرایط باید به گونه ای باشد که هم تیم نساجی و هم هواداران و مازندرانی ها بدانند این ماجرا کی به پایان می رسد.
وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه های دولت برای حمایت از کشاورزی استان گفت: کشاورزی و حل مشکلات کشاورزان یکی از مهم ترین مسائل دولت در این سفر بوده است و تلاش می کنیم اقتصاد روستایی را قابل دسترس و امیدوار کنیم. دهقانان.”
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این سفر بیشترین وام به کشاورزی اعطا شد و با تصمیمات اتخاذ شده وضعیت کشاورزی استان مازندران تغییر خواهد کرد.
رئیسی در پاسخ به سوالی درباره برنامه دولت برای تکمیل زیرساخت های ورزشی استان مازندران به ویژه ورزشگاه ملی فوتبال قائمشهر گفت: تیم نساجی قائمشهر باید جایگاه آبرومند و مستقلی داشته باشد و استادیوم ورزشی آن نیز ظرف مدت 4 ماه آماده و تکمیل شود.
رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره توجه دولت به توسعه کریدور شمال-جنوب و بازدید از بندر امیرآباد، گفت: بندر امیرآباد با آن چیزی که باید فاصله دارد و مصمم هستیم زیرساخت های آن را تکمیل کنیم و به مرکز خرید برویم و صادرات داشته باشیم. منطقه.
رئیسی در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان مازندران گفت: در بودجه سال آینده بودجه استانداری برای واریز درآمدهای استان اعم از مالکیت معادن و فروش اموال مازاد دولتی پیش بینی شده است و استان ها می توانند از منابع خود برای پوشش استفاده کنند. اکثر پروژه های نیمه تمام

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید