پایان طلسم 24 ساله با ثبت نماد باشگاه پرسپولیس در سازمان بورس


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809957

جادوی 24 ساله شکست و پرسپولیس در بورس به ثبت رسید و حالا باید منتظر درج نماد باشگاه پرسپولیس در فرابورس باشیم.

به گزارش باشگاه پرسپولیس به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین گربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی شنبه شب در توییتی نوشت: طلسم 24 سالگی شکست. امروز باشگاه های پرسپولیس و استقلال در سازمان بورس ثبت نام کردند. حرکت به سمت حاکمیت شرکتی خوب، شفافیت عملیاتی، انضباط مالی و مشارکت مردم و هواداران در این دو باشگاه آغاز شده است.

بر این اساس طبق وعده قبلی این سازمان، این امر تا پایان بهمن ماه محقق خواهد شد و هم اکنون باشگاه پرسپولیس با باشگاه دیگری در سازمان بورس به ثبت رسیده است. طبق اعلام رسمی مرحله بعدی این است که این باشگاه ها به عنوان دو شرکت در فرابورس ثبت شوند.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی بورس، دلیل حضور این باشگاه ها در بازار اصلی این است که هر دو باشگاه صورت های مالی شفاف ندارند و شرکت های سوددهی نیستند و نه تنها این دو باشگاه به دلیل وجودشان باید در فرابورس عرضه شوند. خطرات

روابط عمومی سازمان اعلام می کند برای اینکه بودجه پرسپولیس و استقلال به نفع باشگاه ها باشد، به صورت عرضه اولیه نخواهد بود، بلکه نماد آن افتتاح می شود و پس از آن سرمایه افزایش می یابد. تبلیغات، و در نهایت مردم صرف افزایش سرمایه. سهام برای خرید سهام زاغی.

شنیده ها حاکی از آن است که این نماد امروز (یکشنبه) در فرابورس به ثبت می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید