نوسانات بورس ارتباطی به سازمان بورس ندارد



وزیر اقتصاد:

وزیر اقتصاد و دارایی به مشکل نوسانات بورس پرداخت و تصریح کرد: نوسانات بورس ربطی به سازمان بورس ندارد.

نوسانات بورس ربطی به سازمان بورس ندارد



احسان خاندوزی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: بسیاری از جذابیت ها و جذاب نبودن تولید و سرمایه گذاری در استان متاثر از میزان همکاری و تعامل مدیران اجرایی است.
وی به موضوع واگذاری اختیارات به استان ها در حوزه تولید اشاره و بیان کرد: تلاش می شود در این زمینه اختیارات بیشتری به استان ها داده شود.

خاندوزی خاطرنشان کرد: باید از تمرکز مالی از مرکز به سمت افزایش سهم استان ها حرکت کنیم چرا که این روش مسیر اشتباهی در توسعه است.

وی با بیان اینکه تمرکز خود را بر پیشرفت پروژه های نیمه تمام گذاشته ایم، گفت: تلاش ما بر این است که اوایل سال آینده منابع خوبی از این محل به پروژه ها اختصاص دهیم.

خانوار اختصاص داده شده است سهام عدالت وی به بازماندگان اشاره کرد و گفت: این موضوع با یک مانع قانونی مواجه شده است که در صدد رفع آن هستیم تا موضوع به نحو مطلوب عملیاتی شود.

وی به مشکل نوسانات بورس پرداخت و تاکید کرد: نوسانات بورس ربطی به سازمان بورس ندارد.

وزیر اقتصاد وزیر دارایی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: استان زنجان در حوزه اقتصادی عملکرد قابل دفاعی دارد و در این استان از نظر ارتقای بهره وری، سهولت کسب و کار، نشاط اقتصادی، نرخ مشارکت اقتصادی و پایین بودن نرخ بیکاری وجود دارد. خروجی مطلوب و قابل توجهی است



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.