وزیر ورزش اعلام کرد؛ داستان شیطنت درونی برای از بین بردن زاغی ها

وزیر ورزش اعلام کرد؛  داستان شیطنت درونی برای از بین بردن زاغی ها

حمید سجادی در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن تشکر ویژه از کمیسیون مجلس شورای اسلامی که امروز با دغدغه و مسئولیت مطالبی را بیان کرد و مرا عاشق کرد، مطالبات به حق بود. محور اصلی بحث بر سر مسائل استقلال و پرسپولیس بود که آنها را کنار گذاشتن اقدامات داخلی بهتر از یک به یک ما دانستند و وظیفه من این است که از نزدیک پیگیری و از حقوق این دو باشگاه دفاع کنم.

وی افزود: در این راستا 5 روز دیگر فرصت داریم که در یکی دو روز گذشته جلسات متعدد قانونی داشتیم و پاسخنامه ای را نیز تهیه کردیم که در خدمت آنها بود. از آنجایی که AFC حق اعتراض داشت، از این فرصت برای شناسایی کسرها استفاده می کنیم. به عنوان متولی ورزش و جوانان و همچنین دو مسئول دو باشگاه مورد نظر برای اینجانب نیز این سوال مطرح است که آیا فدراسیون جمهوری اسلامی ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا نمایندگی دارد و آیا مجوز به فدراسیون داده می شود. که کمیسیون بدوی و تجدیدنظر مسئولیت رسیدگی به این موارد را برعهده داشتند، کمیته بدوی حرکتی را راه اندازی کرد که واقعاً هنوز به دنبال پاسخگویی برای آن هستیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: چرا چنین اقدامی از درون صورت گرفت؟ به درخواست تجدیدنظر یک ماه و سه ماه فرصت داده شد و در حین تهیه مدارک و بررسی، شوکه شدیم، چون ناگهان دو هفته پیش اعلام شد که 5 روز فرصت دارید دوباره مدارک را تحویل دهید. هنوز کسی جواب ما را نداده است. در پایان این 5 روز کارکنان باشگاه تمام کار و زندگی خود را رها کردند و مدارک را تهیه کردند.

سجادی یادآور شد: از سال 1395 یکسری وظایف باقی مانده که به گفته امروزی ها به ماه های آینده منتقل شده و از مجوزهای موقت خرسند است. این مشکلات باعث سهل انگاری و تنبلی شد و فضای بین المللی جدی گرفته نشد. اینها در 3-4 ماه گذشته جمع آوری شد و همکاران ما زحمت کشیدند و مالکیت 2 باشگاه را حذف کردند. حرکت خوبی برای انتقال انجام شده است. روند خصوصی سازی از اواخر بهمن ماه آغاز می شود و ما در اختیار AFC قرار داده ایم. وقتی باشگاهی وارد بورس می شود باید ویژگی های خاصی داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنان از فرصت باقی مانده استفاده می کنیم و در بحث بین المللی فوتبال حق خود را ثابت می کنیم چرا که در 4-5 ماه گذشته کار خاصی انجام نداده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید