دستور وزیر اقتصاد برای رفع موانع انتقال زاغی ها


ساعت: 20:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806581

وزیر اقتصاد دستورات لازم را برای رفع موانع انتقال سرخابی ها صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در نشستی با وزیر اقتصاد، مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس و رئیس سازمان خصوصی سازی مشکلات و مسائل مربوط به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بررسی شد. مورد بحث قرار گرفتند.

در ابتدای این جلسه که در محل وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، آقای حسین گربان زاده رئیس سازمان خصوصی گزارشی از عملکرد دو ماهه این سازمان در لیست دو باشگاه ارائه کرد.

حسین قربان زاده در این گزارش اظهار داشت؛ در دو ماه گذشته هر سه روز یکبار جلسات منظمی را با حضور نمایندگان بورس، فرابورس، وزارت ورزش، مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس و مشاوران در خصوص پذیرش و سرمایه گذاری برگزار کرده ایم. از این دو باشگاه در سازمان خصوصی سازی.

وی افزود: با اقدامات انجام شده امیدواریم تا پایان بهمن ماه امکان درج و ثبت نمادهای این دو باشگاه در فرابورس فراهم شود تا مردم در افزایش سرمایه این دو باشگاه مشارکت داشته باشند. “

در ادامه این جلسه وزیر اقتصاد پس از استماع گزارش رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس در خصوص مشکلات و موانع واگذاری دو باشگاه دستورات لازم را برای رفع موانع صادر کرد. این انتقال

نمادهای باشگاه های استقلال و پرسپولیس طبق وعده سازمان خصوصی سازی تا پایان بهمن ماه در فرابورس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید