دستور ویژه وزیر اقتصاد مبنی بر انتقال پرونده مالیاتی واحدهای معدنی خراسان جنوبی


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918135

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: سازمان امور مالیاتی باید طی 10 روز آینده نسبت به انتقال پرونده مالیاتی واحدهای معدنی به محل کارشان در خراسان جنوبی اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقسید احسان خاندوزی عصر پنجشنبه در شورای هماهنگی روسای دستگاه های زیرمجموعه وزارت اقتصاد اظهار داشت: تلاش خوب، خالصانه، جدی و پیگیر مدیران استانی مشهود است.

وزیر اقتصاد و دارایی تصریح کرد: عملکردها نشان می دهد تیم اقتصادی خراسان جنوبی تمام تلاش خود را برای افزایش شاخص های عملکردی استان به کار بسته است.

وی افزود: با توجه به زحمات انجام شده درود و توفیق الهی خود را به مدیران زیر مجموعه و مسئولان استانی برسانید انشالله در فرصتی دیگر مستقیماً با همه خانواده های اقتصادی و مالی در خراسان جنوبی صحبت خواهیم کرد.

خاندوزی گفت: عملکرد سال 1401 اوج ارزیابی های این وزارتخانه است تا بدانیم کدام یک از استان ها از نظر حکمرانی بهتر عمل می کنند.

وی خطاب به روسای سازمان های زیرمجموعه گفت: وقتی به جایی رسیدید که نیاز به مذاکره در رؤسای سازمان ها یا وزارتخانه ها وجود دارد، در جلسات شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه مسائل را مطرح کنید و مسائل را به جایی برسانید. ما به شکلی خاص

خاندوزی با بیان اینکه مسائلی وجود دارد که از سفر قبلی رئیس جمهور تاکنون حل نشده است، ادامه داد: به هر حال ابزار حل این مسائل روی میز شورای دولت است، بنابراین از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی درخواست داریم. استان باید به صورت ویژه برای من ارسال کند زیرا حل این موارد تاثیر مثبتی در جامعه خواهد داشت.

وزیر اقتصاد و دارایی اضافه کرد: نمونه ای از این مشکلات که امروز در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی مطرح شد، مشکل اتحادیه مرزنشینان استان بود که از سال 1394 همچنان لاینحل مانده بود. و باید پیگیری کنیم

وی در خصوص موضوع مطرح شده از سوی مدیران استانی مبنی بر عدم انتقال پرونده مالیاتی معادن به استانی که در آن فعالیت می کنند نیز گفت: سازمان امور مالیاتی تا 10 روز آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد و انشاالله که خیر خواهیم داشت. اخبار خراسان جنوبی در این حوزه.

خاندوزی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش شما عزیزان شاهد رشد بهتر شاخص های عملکردی این استان باشیم و خراسان جنوبی را به عنوان استان نمونه در راس نهادهای این وزارتخانه معرفی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید