توصیه مدیر عامل OTC به مدیران و طرفداران زاغی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست خبری آغاز واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به مردم صبح امروز با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی، مدیرعامل فرابورس و مدیران عامل سرخابی در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم، میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران گفت: پروژه انتقال سرخابی بزرگ و چالش برانگیز بوده و در سه ماه گذشته کارهای زیادی برای تکمیل آن انجام شده است. فکر می کردم این طرح به اندازه برنامه اقدام عدالت خواهی موفق نخواهد بود اما با تلاش رئیس سازمان خصوصی سازی و تاکید وزیر اقتصاد انجام شد.

وی تاکید کرد: فکر نمی کردم هیچ مدیر دولتی زیر بار افشای اطلاعات بشود، به ویژه بعد از اینکه به تازگی در مقام رهبری قرار گرفته است.

فدای افزود: در فرابورس در خدمت همه سهامداران هستیم و باشگاه اقدامات و مقررات قانونی را اعلام کرده است.

وی گفت: افشاگری های هر دو باشگاه انجام شده و در حال تکمیل است. در کانال هواداران یکی از باشگاه ها به تحلیل قیمت بازیکنان تیم رقیب پرداختند که نشان از شفافیت مسائل دارد. “

مدیرعامل فرابورس ایران تاکید کرد: مدیران باید از ایجاد هیجان و مشاوره سرمایه گذاری روی سهام هر دو باشگاه پرهیز کنند و سهام آنها مانند سایر سهام است.

فدای یادآور شد: 12 درصد از سهام این دو باشگاه متعلق به سهامداران خرد است و حداکثر سفارش خرید 300 هزار تن است. به علاقه مندان توصیه می کنم قبل از خرید آگهی ها را مطالعه کنند و با آگاهی کامل شرکت کنند تا متحمل ضررهای احتمالی نشوند.

وی افزود: فرابورس ایران توصیه ای برای خرید و فروش سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس نه تنها برای این دو باشگاه، بلکه برای هر سهم ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید