افزودن داروهای سرطان، داروهای OTC و آنتی بیوتیک ها به مجموعه دارویی سوها


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894074

مدیرعامل سازمان تامین پزشکی با اشاره به اینکه روند انعقاد قرارداد همکاری با چند شرکت مهم دیگر ادامه دارد، گفت: امیدواریم با اجرایی شدن مفاد قراردادها؛ طیف گسترده ای از داروهای سرطان، OTC و آنتی بیوتیک ها و مکمل های غذایی مهم به سبد توزیع داروهای سها هلال اضافه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تامین پزشکی، حضور پررنگ صدا و سیمای سه هلال در بازار توزیع دارویی کشور را منوط به تنوع و تقویت سبد دارویی دانست و گفت: آنچه را به عنوان هدفی برای توسعه مشتریان بخش خصوصی در نظر گرفته ایم. تا 70٪ در حال حاضر تحقق است. همچنین در راستای اهداف عالی جمعیت هلال احمر، ارائه خدمات به بیمارستان ها، مراکز دولتی و دانشگاه های علوم پزشکی از اولویت های پخش سها خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تامین پزشکی، تسریع در انعقاد قرارداد همکاری با شرکت های معتبر عرضه کننده دارو و تقویت سبد دارویی این شرکت را از برنامه های مهم عنوان کرد.

وی افزود: همچنین روند انعقاد قرارداد همکاری با چند شرکت مهم دیگر نیز ادامه دارد و امیدواریم با اجرایی شدن مفاد قراردادها; طیف گسترده ای از داروهای سرطان، OTC و آنتی بیوتیک ها و مکمل های غذایی مهم به سبد توزیع داروهای سها هلال اضافه می شود.

عسگری گفت: نیازهای متنوع داروخانه های خصوصی در سراسر کشور را بررسی کرده ایم و پیشرفت چشمگیری در این زمینه حاصل شده است به طوری که در مردادماه 65 درصد مشتریان محصولات توزیعی سها هلال داروخانه های خصوصی بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید