تعیین تکلیف شهردار منتخب دوگنبدان در روزهای آینده / شهردار به کار خود ادامه می دهد

ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800970

رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: تکلیف شهردار دوگنبدان باید طی یکی دو روز آینده مشخص شود اما اینکه علی محمدآقایی تایید یا رد صلاحیت شد هنوز مشخص نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا شکوهی پور رئیس شورای شهر دوگنبدان در گفتگو با صبح زاگرس؛ وی در خصوص آخرین وضعیت شهردار منتخب دوگنبدان گفت: با توجه به اینکه دوره سه ماهه شهردار دوگنبدان به پایان رسیده و وضعیت شهردار منتخب اعطا نشده است، لذا آقای موسوی به عنوان شهردار منتخب به کار خود ادامه خواهد داد. شهردار

وی افزود: بر اساس رایزنی های انجام شده تا یکی دو روز آینده تکلیف شهردار دوگنبدان مشخص می شود، اما تایید یا رد صلاحیت علی محمداعکی هنوز مشخص نیست، بنابراین شهرداری دوگنبدان تا زمان مقرر با سرپرست اداره می شود. نتیجه حاصل می شود.

با این تفاسیر بسیاری از کارشناسان و سیاسیون شهر تاکید می کنند که باید هر چه زودتر وضعیت شهردار دوگنبدان مشخص شود، هرچند شهرداری دوگنبدان نزدیک به سه ماه با سرپرست اداره می شود و تداوم این وضعیت قطعا ادامه دارد. فاجعه آمیز تمام شد

بار دیگر کارشناسان تاکید می کنند که وزارت کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد یا باید هر چه سریعتر با آزادی علی محمد آقایی به عنوان شهردار دوگنبدان موافقت کنند و یا مخالفت خود را با اختیارات وی اعلام کنند. آشفتگی.

انگیزه این کارشناسان این است که شهردار به دلیل محدودیت های مدیریتی، گاهی در بحث شهرسازی دست به اقدامات مخاطره آمیز نمی زند که در این صورت نمی تواند برنامه ای بلندمدت برای شهر متصور شود، هرچند شورای شهر ششم باید. تعیین وضعیت شهردار منتخب دوگنبدان و پیش بینی می شود این وضعیت در اسرع وقت مشخص شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید