وزارت کشور نتیجه نهایی حکم شهردار زنجان را اعلام نکرد. در صورت رد شهردار منتخب ، به سراغ گزینه های دیگر می رویم.

زمان: 11:24
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777680

مرادلو رئیس شورای شهر زنجان در مورد حکم شهردار زنجان گفت: وزارت کشور نتیجه نهایی حکم شهردار زنجان را اعلام نکرده است و در صورت اعلام نتیجه به صراحت به اطلاع مردم می رسد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور مرادلو در مصاحبه با خبرنگار نژاد من ؛ وی در خصوص انتصاب شهردار زنجان گفت: روند انتخاب شهردار زنجان مطابق قانون انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ما برای پرس و جو با وزارت کشور در ارتباط مستقیم بودیم ، خاطرنشان کرد: طبق قانون ، دو مورد از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای تأیید سلامت جسمی و روحی انجام شد و تحقیقات دیگر بدون تجربه بد انجام شد و نتیجه توسط وزارت کشور منتشر شد.

رئیس شورای شهرداری زنجان با بیان اینکه وزارت کشور نیز راه قانونی را طی کرده است ، اظهار کرد: تا به امروز وزارت کشور هیچ گونه مشکلی را در رابطه با معیوب بودن اسناد شورا یا موارد دیگر به شورای شهرداری زنجان گزارش نکرده است.

وی با بیان اینکه وزارت کشور هنوز نتیجه رد یا تایید شهردار منتخب را اعلام نکرده است ، افزود: وزارت کشور نتیجه را در نامه ای کتبی اعلام می کند و پس از دریافت نتیجه ، مراحل قانونی را طی می کنیم. دوباره “

مرادلو در مورد احتمال رد شهردار منتخب از سوی وزارت کشور گفت: اگر این اتفاق بیفتد ، شورا اقدامات بعدی را انجام می دهد و این احتمال وجود دارد که اعضای شورا این موضوع را مطرح کنند که محلی برای انتخاب شهردار نیستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی افراد به دنبال مسئولیت هایی از استان هستند و رزومه خود را به شورای شهر ارسال نمی کنند ، ادامه داد: در صورت رد شدن گزینه معرفی شده برای وزارت کشور ، ممکن است افراد جدیدی برای شورای شهر زنجان تمدید شوند.

رئیس شورای شهرداری زنجان گفت: تلاش ما این نیست که روند انتخاب شهردار طولانی شود تا شهردار زنجان انتخاب شود و امور شهر با مشکل روبرو نشود.

وی با اشاره به اینکه مردم به مسائلی که بعضا در فضای مجازی پیش می آید توجهی ندارند و منبع موثقی ندارند ، گفت: ما هر کاری کردیم تا شهردار زنجان در اسرع وقت انتخاب شود.

مرادلو در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر پیگیری موضوع انتخاب شهردار زنجان ، برای اجرای پروژه های شهری نیز تلاش می کنیم و در حال حاضر کارهای شهر بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید