وزارت کشور به حکم شهردار زنجان پاسخی نداد

ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783472

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تاکنون پاسخی به تصمیم شهردار زنجان در شورای شهرداری زنجان از سوی شورای حل اختلاف وزارت کشور ارائه نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین حمزه لوپک در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: رای اعضای شورا برای اصرار بر انتخاب عباس رشاد به عنوان شهردار زنجان به شورای حل اختلاف وزارت کشور ارسال شده اما تاکنون این شورا برای تایید یا رد تصمیم شهردار پاسخی نداده است. به شورای شهر زنجان.

وی با بیان اینکه منتظر نظر شورای حل اختلاف وزارت کشور در این زمینه هستیم، خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر زنجان پس از تایید شهردار زنجان توسط وزارت کشور تشکیل جلسه فوق العاده دادند. جلسه با 5 رای پاسخ دریافت شد.

حمزه لوپک با بیان اینکه موارد مطرح شده در خصوص تصویب حکم شهردار زنجان تنها مربوط به فضای مجازی است و تاکنون هیچ خبر رسمی در این خصوص وجود ندارد، گفت: تاکنون پاسخ مکتوب و رسمی به شورای شهرداری زنجان ارائه نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: سرپرست شهرداری زنجان تا صدور حکم رسمی شهردار به فعالیت خود ادامه می دهد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش موج رسا; عباس رشاد در جلسه رسمی و علنی روز 29 شهریورماه با 5 رای به عنوان شهردار منتخب زنجان در وزارت کشور حضور یافت که با رد آن از سوی وزارت کشور مواجه شد. 7 نفر با 5 رای انتخاب شدند و اصرار داشتند که موضوع در شورای حل اختلاف وزارت کشور مطرح شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید