هادیشهر شهردار می خواهد/ آخرین اخبار از انتخاب شهردار هادیشهر

ساعت: 19:27
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796261

با اینکه نزدیک به پنج ماه از آغاز ششمین دوره اعضای شورا می گذرد، شورای شهر هادیشاه هنوز شهرداری برای آن شهر ایجاد نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارس نیوز، با اینکه نزدیک به پنج ماه از آغاز ششمین دوره اعضای شورا می گذرد، شورای شهر هادیشاه هنوز شهرداری برای این شهر ایجاد نکرده است.

مشکل از آنجایی آغاز شد که حکم ابقای گلمرضا فرج زاده در سمت شهرداری هادیشهر به دلیل رد صلاحیت وی امضا نشد اما شورای شهر همچنان در تلاش است تا رد صلاحیت وی را تایید کند.

بر اساس آخرین اخبار ارس نیوز، موضوع انتخاب شهردار هادیشهر به دلیل اختلافات از سوی استاندار در شورای حل اختلاف استان مطرح شده است.

گفتنی است چند هفته پیش شورای شهر جعفری را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد. اما موضوعی که مطرح شده متاسفانه در این چند ماه حل نشده باقی مانده است و باید هر چه زودتر به عنوان شهردار معرفی شود (چه فرج زاده چه جعفری و چه شخص دیگری).

حال سوال اینجاست که وقتی شهردار رد صلاحیت می شود چرا شورا سرکشی می کند؟ آیا استاندار موضوع را به هیات حل اختلاف خواهد برد؟ آیا با این گونه تصمیمات و اقدامات، اعتماد مردم و مردم به نظام و انقلاب خدشه دار نمی شود؟ دادستان محترم که تاکنون به عنوان پدر در این پرونده عمل کرده است شایسته است پرونده را به عنوان دادستان مختومه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید