آخرین اخبار انتخاب و ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو

آخرین اخبار انتخاب و ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه در هر دقیقه حدود 250 نفر موفق به انتخاب خودرو می شوند، گفت: چون انتخاب پنج خودرو در اولویت قرار گرفته است، در نتیجه زمان بیشتری در سامانه می ماند.

بر اساس اعلام وزارت امنیت، دومین طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو بر اساس نوبت دهی محصولات خودروسازان داخلی از روز چهارشنبه 12 خردادماه آغاز شده و متقاضیان تا پایان روز چهارشنبه 19 خردادماه فرصت دارند تا نسبت به انتخاب خود اقدام کنند. یک وسیله نقلیه در سیستم یکپارچه

بدیهی است تنها متقاضیان واجد شرایطی که اطلاعات آنها از سوی بانک ها به سامانه ارسال شده است می توانند در تاریخ تعیین شده 5 اولویت خودرو را برای تشکیل لیست انتظار در سامانه esalecar.ir انتخاب کنند، زمان ثبت نام تاثیری در پیشنهاد اولویت ندارد. ماشین ها .

در حال حاضر 4 روز از شروع این طرح می گذرد و مردم همچنان برای ثبت نام اولیه مشکل دارند.

تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در این خصوص معتقد است: در صورت مراجعه متقاضیان به سامانه در ساعات غیر پیک، بدون مشکل می توانند ثبت نام خود را نهایی کنند. با توجه به اینکه ثبت نام تا 10 خرداد ادامه دارد، داوطلبان نگران تکمیل ثبت نام نباشند.

وی با بیان اینکه در هر دقیقه حدود 250 نفر موفق به انتخاب خودرو می شوند، گفت: چون اولویت انتخاب پنج خودرو شده است در نتیجه فرد زمان بیشتری را در سامانه می ماند، بنابراین انتخاب اولویت های پنج گانه زمان بر است. در مرحله اول طرح تلفیقی فروش خودرو، انتخاب صورت گرفت و تاخیر بسیار کمتر بود.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: تاکنون 895 هزار نفر توانسته اند 5 مورد ترجیحی خودروی خود را در سامانه یکپارچه فروش خودرو انتخاب کنند. البته اولویت با هر کد ملی یک بار است و خودرو بر اساس اولویت دریافتی متقاضی انتخاب می شود

دیدگاهتان را بنویسید