گزینه پرسپولیس و استقلال چون سرمربی تیم ملی این تیم را انتخاب می کند؟

گزینه پرسپولیس و استقلال چون سرمربی تیم ملی این تیم را انتخاب می کند؟

گلمرضا عنایتی سرمربی تیم ملی فوتبال امید در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر ایران گفت: برای همه تیم هایی که به زودی مسابقاتشان آغاز می شود آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم قهرمانی جذابی داشته باشیم و بهتر از فصل قبل باشیم. با تساوی ها فکر می کنم قهرمانی جذابی خواهیم داشت.

وی درباره همکاری باشگاه ها با تیم ملی امید در فصل جدید نیز گفت: مشکل کاملا حل شده است اما موفقیت در رده امید عزم جدی می خواهد. دو ماه سخت در آگوست و سپتامبر داریم. همه تیم ها باید ما را تحمل کنند. ما دیر تیم را تشکیل دادیم و بازی های دوستانه زیادی نداشتیم، شرایط سختی بود و امیدوارم در دو ماه آینده که تیم ملی در شرایط سختی قرار دارد، باشگاه ها برای عبور از این منحنی به هم کمک کنند.

عنایتی ادامه داد: بعد از صعود به هانگژو (بازی های آسیایی) فیفاد خوبی داریم و سعی کردم برنامه ها را به فیفا منتقل کنم تا تعامل خوبی با باشگاه ها داشته باشم و بازیکنان ملی پوش را به فیفا دعوت کنم.

سرمربی پرتغالی در ترکیه به ما اضافه خواهد شد

وی درباره اردوی ترکیه نیز گفت: در حال حاضر لیست دقیقی وجود ندارد و 6-7 تیم برنامه ریزی کرده اند. تا فردا یا پس فردا اسامی و مسابقات تدارکاتی را اعلام می کنم. سرمربی پرتغالی نیز در ترکیه به جمع ما اضافه خواهد شد.

ما نباید جام می بردیم!

عنایتی درباره مقام دومی تیم امید در مسابقات عراق نیز گفت: ما قصد قهرمانی نداشتیم، 5 روز با تیم تمرین کرده بودیم و فقط برای هماهنگی بیشتر با تیم به این مسابقات رفتم. مسابقات ناگهان خیلی جدی شد، اما مقام دوم برای ما خیلی خوب بود. همه این تیم ها 5-6 ماه تمرین کردند و مسابقات برای ما بسیار سخت بود. در دمای 40 درجه مسابقات یک روز در میان برگزار شد و کار بسیار سخت شد و مقام دوم در ضربات پنالتی برای ما خوب بود.

وی همچنین درباره صحبت هایش با سامان فلا در این مراسم بیان کرد: درباره وضعیت سامان فلا صحبت کردیم چون بازیکن من است، خوشبختانه شرایط خوبی دارد. من به کسی توصیه نمی کنم که به یک مکان خاص برود، زیرا من هم مربی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید