قول می دهم در انتخاب سرمربی و بستن تیم هوشیار باشم / سرمربی استقلال تا هفته آینده معرفی می شود


ساعت: 20:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856357

مدیرعامل استقلال آخرین وضعیت مذاکرات و انتخاب سرمربی جدید این تیم را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو، مدیرعامل آبی ها درباره سرمربیگری این تیم گفت: آنها باشگاه را به افتخاری ارزشمند تبدیل کردند، از آن تشکر می کنم. در طول فصل همیشه نشان داده ام که علاقه ای به مصاحبه و اظهار نظرهای متعدد در موضوعات مختلف ندارم و سکوت چند روز اخیرم فقط برای گرفتن بهترین تصمیمات بدون حاشیه بوده است.

وی درباره روند انتخاب سرمربی جدید استقلال تصریح کرد: هدف ما استفاده از یک گزینه مناسب و باکیفیت و بسیار توانمند است که طبیعتا سخت و پیچیده است. پس از پایان فصل و حضور آقای مجیدی در تیم اماراتی مذاکراتی با مربیان داخلی و خارجی انجام شد. گفت وگوها در فضایی آرام و به دور از هیاهو، در فضایی منطقی و با تاکید بر حفظ ثبات و آرامش استقلال انجام شد اما در نهایت این مذاکرات هنوز به توافق نرسیده است. باشگاه استقلال در مذاکرات انتخاب سرمربی کاملا به اصول حرفه ای بودن پایبند است.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: در شرایط فعلی باشگاه استقلال به مذاکره با سایر گزینه ها ادامه می دهد و در این مسیر علاوه بر در نظر گرفتن منافع باشگاه، تلاش می کنیم تا مربی جدیدی مبتنی بر فلسفه پیدا کنیم. بیایید چشم انداز باشگاه را به گونه ای انتخاب کنیم که استقلال قهرمان مقتدر فصل گذشته با بازیکنان شایسته و توانمند خود همچنان با عزت و آن گونه که از هواداران پرشورش انتظار می رود ابراز وجود کند. هفته آینده گزینه مورد نظر انتخاب خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: در حوزه حمل و نقل نیز مانند فصل گذشته هوشیارانه و هدفمند و بدون هیاهو بر فعالیت های خود نظارت خواهیم کرد. به هواداران این اطمینان را می دهم که در انتخاب مربی و ساختن تیمی قدرتمند برای فصل آینده نیز مانند فصل گذشته هوشیار و کوشا خواهیم بود و جای نگرانی نیست. هواداران عزیز به زودی پس از انتخاب سرمربی خبرهای خوبی در این باره خواهید شنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید