لیستم را به باشگاه دادم اما هنوز بازیکن نداریم/ ترجیح می دهم قهرمانی داشته باشم اما پاک!

ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805712

بعد از بازی فردا در مورد لیست تیم ملی صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تمرینات خود را از شنبه هفته گذشته آغاز کردیم و بازیکنان با انگیزه در تمرین شرکت کردند و تا حدودی نگرانی ما را برطرف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هواداران گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای تیم ما افتاد و در 6 بازی آخر فصل خود 5 برد و یک تساوی داشتیم، روند خوبی داشتیم اما متاسفانه بسیاری از ما. بازیکنان تاج را بردند و برخی از بازیکنان حدود 2 هفته تمرین نکردند و ما از این بابت نگران بودیم. از شنبه هفته گذشته تمرین را شروع کردیم و بازیکنان با انگیزه در تمرین شرکت کردند و تا حدودی نگرانی ما را برطرف کردند. تیم هواداران هم تیم بسیار خوبی است که به تازگی به لیگ برتر آمده و بازیکنان با انگیزه ای دارد و فکر می کنم فردا بازی سختی خواهیم داشت.
وی در خصوص بازیکنانی که فردا نیستند گفت: آزادی، رباط و مرادی ما را ترک کردند. Yamga 4 یک هشدار است و نمی تواند بازی کند، اما ما بازیکنان دیگری داریم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقاتی که برای استقلال افتاده، آیا بازیکنان این تیم در بازی فردا انگیزه لازم را دارند؟ وی خاطرنشان کرد: اجازه دهید فردا بعد از بازی در این مورد مفصل صحبت کنم.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از روند نقل و انتقالات در نیم فصل راضی است؟ وی گفت: لیستی را که می خواستم به باشگاه ارائه دادم و امیدوارم این اتفاق بیفتد اما تاکنون بازیکنی اضافه نشده است و باشگاه برای جذب بازیکنان مورد نظر ما تلاش می کند.

مجیدی در خصوص وضعیت صالح حردانی نیز گفت: لیست خود را به باشگاه داده ایم و بقیه کارها را باشگاه باید انجام دهد. صالح بازیکن بسیار خوبی است و من او را به تیم امید دعوت کردم. اگر اپیزود به استقلال نرسد باید با تمام وجود در فولاد بازی کند. این بازیکن یکی از بازیکنان آینده کشورمان است و فکر می کنم با توجه به پتانسیل هایی که دارد یکی از بازیکنان فیکس اسکوچیچ در جام جهانی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم هیئت استیناف می تواند به آینده استقلال کمک کند، گفت: ببینید 2 امتیاز نه تیم را قهرمان می کند و نه شانسی برای قهرمانی تیمی دارد. من نمی خواهم درگیر این مسائل شوم، اما یک چیز مشترک در مورد خودم می گویم، نمی دانم چند سال تمرین خواهم کرد و الان شروع تمرینات من است و باید چیزهای زیادی یاد بگیرم. باید درس بخوانم و سخت کار کنم. ترجیح می دهم وقتی در یک برنامه تلویزیونی شرکت می کنم و مسابقات قهرمانی ام پخش می شود، قهرمانی داشته باشم، اما باید تمیز باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص عدم حضور تماشاگر گفت: بارها گفته ام باشگاه های بزرگی مثل سپاهان، استقلال و پرسپولیس یک امتیاز برای تماشاگران دارند و از زمانی که سرمربی استقلال بودم این امتیاز را نداشتم. وقتی بازیکن ما تماشاگر را در ورزشگاه می بیند، هم انگیزه بیشتری پیدا می کند و هم تلاش بیشتری می کند. مسئولان باید شرایطی را فراهم کنند که تماشاگران به ورزشگاه بیایند و امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

مجیدی در خصوص حضور گابریل پین گفت: او امشب به ایران می آید.

وی درباره بازی در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل هواداران تصریح کرد: 15 بازی و 15 فینال داریم. خوشبختانه 10 بازی در تهران داریم و همه بازی ها را می بریم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. برای کسب 3 امتیاز باید مقابل هواداران بیشتر تلاش کنیم و به لطف مربی خوبی که در اختیار دارند، بازی سختی خواهیم داشت.

سرمربی استقلال درباره محل تمرین گفت: متاسفانه زمین تمرین خوبی نداریم اما مدیران باشگاه تلاش می کنند. قبلا هم گفتم جای تعجب است که تیم های شهرستانی در تهران چمن مخملی دارند اما تیم های بزرگ تهرانی در تهران چمن ندارند. من او را در این مورد مقصر نمی دانم و باید از تیم های شهرستانی در تهران بخواهیم که روزی محل تمرین خود را در اختیار ما بگذارند. متأسفانه زمین تمرین ما اصلا خوب نیست و از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام مشکلات کمک کردند.

مجیدی در خصوص فهرست تیم ملی گفت: فردا بازی داریم و نمی خواهم در مورد حواس پرتی بازیکنانم صحبت کنم، انشاالله بعد از بازی صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید