حادثه خارج از کنترل من بود/ ترجیح می دهم در این مرحله سکوت کنم


ساعت: 01:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904767

اولین واکنش مدیرعامل سابق استقلال پس از برکناری

مدیرعامل سابق استقلال گفت: اتفاقی که افتاد خارج از اختیار من بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر ورزش و جوانان هفته گذشته در تصمیمی ناگهانی یک شبه سردار مصطفی آجورلو را از کار برکنار و علی فتح الله زاده را به عنوان مدیرعامل جدید استقلال منصوب کرد.

پس از این برکناری ناگهانی سردار آجورلو صحبتی نکرد اما حالا با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از برکناری خود صحبت کرد و برای اولین بار به قطع همکاری با باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

در متن مدیرعامل سابق استقلال آمده بود: در پایان یک سال خدمت در باشگاه پرطرفدار و پرطرفدار استقلال بر خود لازم می دانم از هواداران پرشور و صمیمی، همکاران و همراهانم در این باشگاه، بازیکنان و مربیان تشکر کنم. که در این مدت با تلاش و شایستگی خود قدردان نتایجی هستم که نام بزرگ استقلال قهرمان را ساخت.

قهرمانی پرافتخار استقلال پس از سال ها با حمایت صمیمانه هواداران شریف، درایت و توانایی فرهاد مجیدی عزیز و کادر فنی و تلاش و کوشش بازیکنان شایسته این تیم به دست آمد.

به فضل خداوند متعال این روند موفق در فصل جدید با حضور آقای ساپینتو سرمربی بزرگ و حرفه ای که توانایی و شایستگی خود را به اثبات رسانده و با حمایت مستمر هواداران، همدلی و اتحاد ادامه خواهد داشت. از بازیکنان و امیدوارم این به دومین قهرمانی متوالی استقلال منجر شود.

در سالی که گذشت تمام تجربیات و توانم را برای سربلندی این باشگاه بزرگ به کار گرفتم و انگیزه و برنامه های زیادی برای ادامه این مسیر داشتم که به دلیل آنچه خارج از اراده من بود، امکان پذیر نشد.

ضمن تشکر از همراهی و محبت هواداران عزیز استقلال بزرگ به خدمتگزار خود، جامعه محترم فوتبال و اصحاب ارزشمند رسانه در زمان مناسب بابت اتفاقاتی که در این یک سال در استقلال افتاده و اقدامات جدی که انجام داده است. برای ساختن یک باشگاه حرفه ای گرفته می شوند.من مفصل صحبت خواهم کرد.

علاقه استقلال در گرو آرامشی است که می تواند مانند فصل گذشته موفقیت این باشگاه را تضمین کند و به همین دلیل ترجیح می دهم با سکوت خود در قبال اتفاقات اخیر از منافع استقلال دفاع کنم.

قدرت و قدرت فوتبال ایران بیشتر از موانع پیش روی آن است و مطمئناً با خلاقیت و ایده های نو، کارآمدی و همدلی و پیگیری مسئولانه حقوق قانونی، فوتبال کشور قدرتمند و غنی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید