ترجیح می دهم دیگر کشتی نگیرم


ساعت: 15:38
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906190

نایب رئیس فدراسیون کشتی استعفا داد گفت: با توجه به حساسیت کار در تیم ملی کشتی و در فدراسیون بودم اما اکنون ترجیح می دهم دیگر در کشتی نباشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمید سوریان نایب رئیس بازنشسته فدراسیون کشتی درباره قطع همکاری خود با این فدراسیون گفت: از 3 سال پیش به درخواست علیرضا دبیر وارد فدراسیون کشتی شدم و در این مدت سعی کردم به هر نحوی به او کمک کنم. توانستم به اوج مبارزه برگردم، اما با وجود همه این اتفاقات خوب، یک سال پیش تصمیم گرفتم این مسئولیت را رها کنم.

سوریان با بیان اینکه هیچ مشکلی برای مدیریت فدراسیون کشتی وجود ندارد، ادامه داد: فکر می کنم نزدیک به دو دهه است که در کشتی هستم و در این مدت با تمام وجود به کشتی خدمت کرده ام. برخلاف مواردی که مطرح شد مشکلی بین من و مسئولان فدراسیون وجود ندارد. این دومین استعفای من در سال گذشته بود که به دلیل مسائل شخصی به فدراسیون تقدیم کردم.

نایب رئیس مستعفی فدراسیون کشتی تصریح کرد: پس از استعفای من بسیاری از رسانه ها به این سمت رفتند که بین من و علیرضا دبیر مشکل وجود دارد اما ما همچنان مثل گذشته با هم دوست هستیم و تصمیم من برای ترک فدراسیون کشتی فقط برای این بود که از فدراسیون کشتی خارج شوم. با چیزها برخورد کن شخصی بود. هیچ مشکلی با فدراسیون کشتی نداشته ام و ندارم اما امکان ادامه همکاری وجود ندارد.

دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2012 لندن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا استعفای خود را به رسانه ها اعلام نکردید، تاکید کرد: امسال با توجه به مسابقات مهم پیش رو و با توجه به حساسیت کار، مبارزه کرد. من در فرنگی و فدراسیون بودم اما الان ترجیح می دهم دیگر در کشتی فرنگی نباشم. برای تیم های ملی کشتی فرنگی و سرپرستی فدراسیون در روزهای آینده آرزوی موفقیت دارم.

حمید سوریان نیز با تقدیر از محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کیست که نداند محمد بنا چه مربی ارزشمندی است؟ بنا سال ها برای مبارزات ایرانیان زحمت کشیده و این عرصه را به کمال رسانده است. دوران درخشان کشتی فرنگی با محمد بنا آغاز شد و نتایجی به دست آمد که دیگر تکرار نمی شود. او به حق مدعی عنوان بهترین مربی قرن است. در بلگراد به طور مفصل با آقای بنا در مورد ادامه همکاری صحبت کردم، اما ایشان از قبل تصمیم خود را گرفته بودند و دیگر راه برگشتی وجود نداشت.

وی همچنین به انتخاب حسن رنگرز اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که او بتواند در اوج کشتی را ادامه دهد و گفت: خوشبختانه بعد از محمد بنا تیم ملی کشتی به فردی سپرده شده که باتجربه باشد و قطعا بتواند بازی کند. کشتی.» ایران باید کمک کند. حسن رنگرز قبلا هم در حوزه مدیریتی، نایب رئیسی فدراسیون و مدیرکل ورزش مازندران و هم در حوزه فنی، حضور در لیگ برتر و نوجوانان، شایستگی خود را ثابت کرده است. مربی و نتایجی که در کنار امیدها کسب کرد این نشان دهنده شایستگی او برای حضور در تیم ملی کشتی فرنگی است.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید