من ترجیح می دهم مدافعان و هافبک ها برای پیروزی گل بزنند

ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792482

رهبران پدیده و صنعت نفت پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پس از پیروزی نفت آبادان مقابل پدیده در هفته دهم لیگ برتر گفت: به تیمم تبریک می گویم. بازی بسیار سختی بود. می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. حریف فشار ما را تحمل کرد و در آخرین لحظات موفق به پیروزی شدیم که شاید لطف و عنایت خداوند باشد. بازی پدیده و گلگوتا خیلی به ما کمک کرد. وقتی به این مسابقه نگاه کردیم متوجه شدیم که آنها در ضدحملات و پاس دادن توپ بسیار سریع عمل می کنند، بنابراین آنالیز خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: راه های مختلفی را برای ماندگاری پدیده امتحان کردیم. به سید عباسی تبریک می گویم او اول است و این شکست چیزی از توانایی های داوود نمی کاهد. فکر می کنم این تیم می تواند روزهای خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد اینکه گفته می شد تیم نفت پشت گلی که امروز به ثمر رساند مخفی شده است، گفت: نظرات بسیار متفاوت است. نظر من این است که برنامه خود را برای شروع بازی تغییر دادیم. ما با دو مهاجم بازی کردیم. رسانه ها به دنبال مدل دیگری هستند، اما من نتیجه را می بینم. باید با شرایطی که تیم ما دارد کنترلش کنیم. ما باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و نقاط قوت خود را تقویت کنیم.

منصوریان در خصوص مشکل تکمیل بازیکنانش گفت: در حال آزمایش خطوط حمله مختلف هستیم و باید از هارمونی که ایجاد می کنیم نتیجه بگیریم. امروز با ترکیب بیت سعید و احمد وارد زمین شدیم که بسیار راضی بودم. من ترجیح می دهم هافبک ها و مدافعان گل بزنند و برنده شوند، نه فقط مهاجمان. در آینده، نتایج باقی می ماند. کیفیت خیلی خوب است و تا آخرین لحظه کیفیت داشتیم. من در آلمان بازی کردم و درس سختی گرفتم، بنابراین باید تلاش خود را مضاعف کنیم و موقعیت های گل بیشتری را تمرین کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جام حذفی با تیم اصلی بازی می کند یا خیر، گفت: در جام حذفی با تیم اصلی وارد زمین می شوم. من به 25 بازیکنم ایمان دارم و هرکس خوب باشد وارد زمین می شود. یک بازی با سایپا داریم که خیلی خوب است. یادم هست به نیمه نهایی آسیا و فینال جام حذفی رسیدیم و با صنعت مس ساری که در لیگ دوم بود مشکل داشتیم و در ضربات پنالتی پیروز شدیم. جام برای ما مهم است. امروز خیلی خوشحال بودم، اما امشب تمام شد و باید به سراغ آنالیز جام حذفی برویم.

داوید سید عباسی، سرمربی موقت هودرو در نشست خبری پس از بازی گفت: از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. خیلی تلاش کردند. ما برای مسابقات آینده به جوانان تیممان امیدوار بودیم.

وی گفت: با تمام احترامی که برای صنعت نفت در آبادان قائل هستم باید بگویم با کمترین فرصت و شاید بدون فرصت به این تیم باختیم. یک دقیقه به گل رسیدیم که نتوانستیم واکنشی نشان دهیم. یک گل استثنایی زدیم و اختلاف نتیجه در همان ضربه بازیکن نفت آبادان بود.

سرمربی تیم فوتبال شهر هودرو گفت: موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. در نیمه دوم در یکی دو صحنه خطرناک ظاهر شدیم اما شانس با ما یار نبود. این نتیجه از توانایی های تیم ما کم نمی کند و من فقط از دست بازیکنانم ناراحت هستم وگرنه از نحوه بازی آنها بسیار راضی هستم. در هر صورت از نحوه بازی بازیکنان راضی هستم اما نتیجه آزاردهنده است.

وی درباره داوری افزود: صحبت از داوری به عهده من نیست، اما نتایج چنین دیدارهای نزدیکی را همیشه جزییات مشخص می کند. داور دقیقه 94 می توانست به سود ما اشتباه کند اما در ادامه یک اشتباه ساده به سود نفت انجام داد. صحنه پنالتی نیمه اول که من ندیدم به نفع ما مشکوک بود اما داور آن را نگرفت. ممکن است صحنه ای برای نفت آبادان نیز اعلام شود. در هر صورت حتما کارشناسان قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید