ترجیح می دهم ببازم اما بازی نباید مساوی شود/ پارسال حواشی در استقلال داشت

ساعت: 16:47
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791881

تا الان تیمم را برای تساوی به زمین نفرستادم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سال گذشته در استقلال حاشیه هایی وجود داشت اما امسال ساختار بهتری در استقلال وجود دارد و این کار را برای ما سخت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکی سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر گفت: همه می دانند که بازی حساس و مهمی برای هر دو تیم در پیش است. ما مقابل یکی از بهترین تیم های ایران بازی می کنیم که ساختار خوبی دارد. بازی سختی داریم که باید تمام تلاشمان را برای موفقیت انجام دهیم. استقلال از نظر تیمی و نوع بازی یکی از بهترین تیم های ایران است و مدعی قهرمانی است. امیدوارم خوب بازی کنیم.

وی درباره سومین بازی خود مقابل استقلال به عنوان سرمربی سپاهان گفت: قطعا بازی سختی در پیش داریم. اگر فصل گذشته دو بار استقلال را بردیم، این فصل هم دلیلی برای قهرمانی ندارد. آبی ها نسبت به سال گذشته شرایط بهتری دارند. پارسال حاشیه هایی در استقلال وجود داشت اما امسال ساختار بهتری در استقلال وجود دارد و این کار را برای ما سخت می کند.

سرمربی سپاهان درباره تقابل مسعود ریگی با آبی پوشان پایتخت در دیدار فردا (سه شنبه) گفت: مسعود هر کاری که ممکن بود برای تیم انجام داد. در انتخاب بازیکنان علاوه بر مسائل فنی، بازیکنانی را انتخاب کردم که برای تیم مفید باشند. ریگی قصد جدایی از استقلال را نداشت اما بنا به شرایطی به سپاهان پیوست. من سپاهانی بودم و اگر قرار بود روزی به مصاف سپاهان بروم برایم خیلی سخت می شد. اکنون شرایط در دنیای حرفه ای متفاوت است و ما باید به تصمیمات خود پایبند باشیم.

نویدکی درباره نتیجه این دیدار گفت: بعد از بازی با صنعت نفت آبادان هم گفتم که مشکلی با باخت ندارم و مشکلم با نتیجه تساوی است.ترجیح می دهم ببازم اما نه مساوی. تا الان تیمم را برای تساوی به زمین نفرستادم. می خواهم تیمم یک بازی هجومی داشته باشد.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد داوری گفت: تا به حال درباره داوری صحبتی نکرده ام و داوری می تواند به ضرر ما و به نفع ما باشد. اگر به عقب برگردیم شاید در چند بازی داوری را از دست داده باشیم. اگر VAR وجود داشت، کار کردن در بازی ها راحت تر بود.

نویدکی درباره گمانه زنی ها مبنی بر فشار بر کادر فنی سپاهان گفت: تحمل فشار نه از سوی کارخانه و نه از سوی باشگاه را ندارم. من هنوز در جایگاه خودم هستم و اینها نظرات من است. باید ثبات در سپاهان باشد. ما در این فصل بازیکنان خوبی داریم اما 9 بازیکن را از دست دادیم. ما در سال 93 قهرمان لیگ شدیم و این نشان می دهد که باید ثابت قدم باشیم. برای تبدیل شدن به یک تیم حرفه ای باید این چشم انداز را داشته باشیم. مثلا لیورپول ممکن است هر سال قهرمان نشود اما نظر آنها این است که هر سال در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند.

وی درباره گمانه زنی ها درباره بازیکن گلگهر گابنی گفت: تنها کار من صحبت در مورد مسائل فنی است. ما به گلگوتا باختیم و در این مورد بحثی نیست. این مشکلات به من ربطی ندارد. در صورت وجود تخلف، مراجع مربوطه باید تصمیم بگیرند.

سرمربی سپاهان درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در شهر بی طرف گفت: این تصمیم کمیسیون انضباطی است و کاری از دست ما بر نمی آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید