به 9 بازیکن اصلی ام استراحت دادم/ شاهین باید ایده اولیه داشته باشد

ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793417

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: شاهین مدرسه بزرگی دارد و باید به ایده اصلی تیم پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فراز کمالوند پس از پیروزی نفت مسجد سلیمان در ضربات پنالتی مقابل شاهین از شهرداری بوشهر گفت: قبل از هر چیز باید فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت بگویم. خیلی خوشحالم که دوباره در بوشهر هستم و یک عذرخواهی بزرگ را مدیون مردم این شهر هستم. فصل گذشته اتفاقی افتاد و خدا یک بار دیگر به من توفیق دهد تا بتوانم به مردم بوشهر ادای احترام کنم. یکی از بهترین فصل های ورزشی من سال گذشته بود که در خدمت شاهین شهرداری بوشهر بودم اما اتفاقات به گونه ای بود که نتوانستم تا پایان فصل در این تیم بمانم. شاید مقدر شده بود و امیدوارم روزی این سعادت را داشته باشم که در شاهین خدمت کنم.

وی افزود: بازی خوبی بود. در نیمه اول 8 بر 9 به بازیکنان خود استراحت دادیم، زیرا بازی قبلی ما با تراکتورسازی بسیار سخت بود و باید از این نفرات در وقت های اضافه و در نیمه دوم استفاده می کردیم. تیم شاهین خیلی تلاش کرد. می دانستم که انگیزه دارند، اما انتظار نداشتم اینقدر سخت کوش باشند. امیدوارم شرایط شاهین به حالت عادی برگردد و حیف است که این تیم در جایگاه اصلی خود یعنی لیگ برتر قرار نگیرد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان افزود: من اینجا کار کرده ام و عشق و علاقه بوشهری ها به تیم شاهین را می دانم. از استاندار، شورای شهر و شهردار بوشهر می خواهم به خاطر خدا این تیم را رها نکنند زیرا حیف است. شاهین بسیار علاقه مند و دوست داشتنی است. امیدوارم مشکلاتش زودتر حل بشه

کمالوند افزود: فکر می کردم در نیمه اول کار را انجام می دهیم به همین دلیل از نفرات خود استفاده نکردیم اما شاهین ما را هم مجبور کرد از آنها استفاده کنیم. این تیم خیلی خوب بازی کرد.

وی در خصوص قضاوت داور گفت: داور قصد قضاوت اشتباهی نداشت اما در نیمه دوم بخشی از بازی خود را از دست داد. متأسفانه از کارت زردهای زیادی استفاده کرد اما خدا را شکر هر دو تیم آسیب جدی ندیدند. هم در لیگ برتر بازی می کنیم و هم در لیگ یک شاهین.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: برای شاهین از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم چرا که در این چند ماهی که در بوشهر بودم افراد خوبی را در این شهر ندیدم. همای امسال و پارسال اشتباه روی دوش ما نشسته است. پارسال 15 روز تا شروع تیم شاهین باقی مانده بود و امسال 17 روز مانده به شروع قهرمانی سرمربی نفت شدم. کار در این شرایط به خصوص در لیگ برتر سخت است اما به همه هواداران قول می دهم که نفت مسجد سلیمان قطعا در لیگ برتر می ماند و با تغییراتی که در نیم فصل دوم خواهیم داشت جایگاه شایسته ای کسب خواهیم کرد. فصل

کمالوند در خصوص مشکلات تیم شاهین گفت: شاهین بد بسته شده است. یک مالک پولدار باید برای این تیم بیاید. شاهین اینقدر هوادار دارد و امروز به ایمان حیدری گفتم هر وقت در بوشهر بازی کردیم برای ما گل گذاشتی. در آن زمان جو وحشتناکی در ورزشگاه شهید بهشتی حاکم بود. حیف است که این تیم در چنین شرایطی قرار بگیرد. این تیم باید خصوصی شود، شهرداری در حد توانش می تواند حمایت کند، اما این حمایت کافی نیست. بهترین راه نجات شاهین خصوصی سازی این تیم است. شاهین یک تیم و مدرسه عالی است و یک سلف بزرگ دارد و این تیم باید اصلی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید