همسر و فرزندانم را در کهگیلویه و بویراحمد قرار دادم / انتخاب ما بر اساس ایده های قبیله ای نیست

زمان: 20:24
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775323

احمدزاده گفت: قول می دهم که همسر و فرزندانم را در اسرع وقت به طور کامل در استان مستقر کنم ، زیرا زمانی برای پیگیری پرونده های همسر و فرزندانمان در تهران وجود ندارد.

به گزارش راه دانا به نقل از زاگرس صبح امروز ، سید علی احمدزاده امشب در دیدار نماینده ولی فقیه در استانهای کهگیلویه و بویراحمد و همچنین ائمه جماعات استان در نماز جمعه گفت: این موفقیت در کار برای مردم استان من موفقیت آمیز بود و من برای خودم فرصتی می دانم. مردم مناطق محروم استان انتظار دارند با تلاش و خدمات بیشتر آنها را از محرومیت نجات دهیم. وظیفه اصلی دولت جهاد و حضور در بین مردم است. و روحانیت در فعالیتهای جهادی نقش اساسی دارند و کل روحانیت استان و نماینده رهبری و ائمه جمعه در نماز جمعه محور اصلی این حرکت هستند. به

استانداران کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همه استانداران استان که در آینده انتخاب می شوند توصیه می کنیم که روحانیت در دیدگاه های خود نقش اساسی داشته و برای کار با روحانیت در تماس مداوم باشند.

احمدزاده افزود: در افکار مدیران قبلی مشکلی وجود دارد که ما مشکلات اساسی داریم ، البته این مشکلات در همه مدیران مشترک نیست ، اما برخی مدیران به گونه ای بودند که با نظرات امام و رهبری و نظام. و متدینانی که به انقلاب و نظام کار اعتقاد دارند باید مشارکت داشته باشند. مدیری که اعتقادی به جمعه و نماز جماعت ندارد و معتقد به تربیت فرزندان انقلاب است. دیدگاه غربی در سطح نظام اسلامی مدیری نیست ؛ معیارها آن چیزی است که رئیس جمهور برای نیروهای محض و معتقد به اصول انقلاب و رهبری و جهاد تعیین کرده است.

فرماندار گفت: “هر کجا که بودند ، ما موفق بودیم. هرجا که وظیفه در اختیار نیروهای ناب انقلابی بود ، ما اکنون مشکلی نداریم. اینها تغییراتی بود تا بتوانیم با استکبار روبرو شویم و دست بالاتری داشته باشیم.”

وی گفت: اگر امروز به دلیل کار کودکان انقلابی از مزیتی برخوردار هستیم و زیر چتر حومه شهر است و هر کجا که کمتر داریم و مشکل داریم ، آثار دیدگاه به غرب بستگی دارد ، بنابراین مدیران باید انتخاب شوند. توسط طیف انقلابی و جهادی. “

فرماندار در مورد نقش روحانیت گفت: روحانیت چراغ راه انقلاب است و باید در راس باشند تا در چاه نیفتیم و گم نشویم.

احمدزاده از برنامه های خود در استان اجتناب می کند و می گوید: بخشی از برنامه های ما پروژه های عمرانی و کارهایی است که نیاز به استفاده از نیروهای متخصص و درگیر دارد.

وی علیرغم اینکه نقش ائمه جمعه در زمینه فرهنگ ضروری خواهد بود ، گفت: “موضوعات مختلفی در شورای امنیت مورد بحث قرار گرفته است. شرایطی وجود دارد که چرا ما باید در خودکشی جزو اولین نفرها باشیم ، دلیل آن این است که ما به اصول دینی توجه نکرده ایم و به تعهدات خود عمل نکرده ایم.

استاندار یکی از دلایل بروز چنین آسیب هایی را عنوان کرد و افزود: شکافی که بین مدیران و روحانیت ایجاد شده است استان را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. مردم باید باور داشته باشند که حضور روحانیت برای رهایی از چنین مشکلات و آسیب هایی ضروری است. . “

احمدزاده افزود: ما از نماینده مقام معظم رهبری می خواهیم به مددکاران اجتماعی کمک کند ، ما بیشتر از حوزه های علمیه استفاده می کنیم. مطلوب نیست که استان شیعه چنین رتبه هایی داشته باشد. درگیری های جمعی منجر به افزایش کشتار در شهرهای بزرگ می شود. ما باید مشکلات کمتری داشته باشیم ، برعکس ، مشکلات بیشتر شده و در وسط خیابان شاهد نزاع ها هستیم و دلیل اصلی آن این است که کمی از فرهنگ دینی فاصله گرفته ایم.

استاندار با خطاب به ائمه جمعه و نماینده مقام معظم رهبری یادآور شد: “ما همچنان در انتخاب مدیران حساس هستیم. هیچ جایی برای اشتباهات و آزمایشات وجود ندارد. بیایید به اساتید دانشگاه برویم تا با توسعه استان کمک کنیم. تجربه و تعهد آنها و البته قرار دادن نیروهای محلی در راس انتخاب.

وی گفت: “مدیران باید قول دهند که هیچ گونه پرواز وجود نخواهد داشت. شاید استانداران قبلی برای مدتی خانواده های خود را به روستا آورده اند ، اما من قول می دهم که در اسرع وقت همسر و فرزندانم را در حومه مستقر کنم ، زیرا زمانی که این امر فرا برسد برای کار در تهران وقتی مراقبت از شوهر و فرزندانمان نیست.

فرماندار در مورد مشکلات شهرهای کوچک و تازه ایجاد شده گفت: “بسیاری از دفاتر در شهرهای کوچک راه اندازی نشده است. در برخی نقاط آنها به تشریفات ملی نیاز دارند. ما به ساختمان و نیروی کار نیاز داریم که برای تکمیل دفاتر به زمان زیادی نیاز است. ایجاد شده است. چیزهای اساسی

احمدزاده ادامه داد: مردم مناطق فقیرنشین به بهداشت ، راه و خدمات اورژانس نیاز دارند تا بتوانیم شرایط را تغییر دهیم ، شرایط مناطق محروم ما خاص است و این بودجه ها برای دولت طاقت فرسا است.

وی گفت: با فرض این که ما در دشت سیلابی کالواری وضعیت بحرانی داریم ، همیشه امکان رانش زمین و رانش زمین وجود دارد که برای جابجایی مردم نیاز به حضور ، راهنمایی و حمایت روحانیون ، کار فرهنگی و فرهنگ سازی است. “

فرماندار در مورد مصوبات سفر دولت گفت: ساخت برخی پروژه ها تمدید شده است ، خوشبختانه در این سفر وعده هایی داده شده است که برخی پروژه ها تا پایان سال 1401 به اتمام می رسد. سی سخت باید تا پایان ماه نوامبر حل شود و در بسیاری از نقاط مشکل آب آشامیدنی وجود دارد که تا پایان سال 1401 تمام می شود و آب سالم به دست مردم می رسد.

وی افزود: وام های مسافرتی برای 217 پروژه است که بسیاری از آنها باید تا پایان سال 1411 به پایان برسد. به عنوان مثال ، وزیر نیرو وعده داده است که سد تنگ سرخ تا پایان سال آینده تحویل داده می شود. “

احمدزاده گفت: هنوز برای کنترل بازار به میدان نرفته ایم ، جلساتی برگزار می کنیم ، کاستی ها باید جبران شود ، در یاسوج باید میدان میوه و تره بار فعال باشد و شهرداری باید میدان تره بار در منطقه ایجاد کند. ، و ما آنها را کنترل خواهیم کرد. “مشکل این است که ناظران به طور منظم در آنجا حضور ندارند.

وی در مورد دستور رهبران گفت: “ما تا به حال تصمیم نگرفته ایم که شخصی را بیرون ببریم. ما از همان نیروها در استان استفاده خواهیم کرد. البته همه در روند سیاسی حضور دارند. شاید این یا آن گروه دارای اعتراضات در زمینه تنظیمات است ، اما ما مجوز می خواهیم. “بیایید از فضای سیاسی خارج شویم و وارد مرحله اجرایی شویم و همه کار ممکن را برای انتصاب مدیران بدون حاشیه انجام خواهیم داد.

فرماندار در مورد ترتیب رهبران قبایل گفت: “انتخاب ما بر اساس افکار قبیله ای نیست. تمام تلاش ما این بود که از کودکان ارزشمند روستایی استفاده کنیم که ممکن است در گروه های مختلف پراکنده شوند …

وی گفت: برای اراذل و اوباش در شورای امنیت ، تصمیم داریم از رئیس دادگستری و دادستان بخواهیم اقدامات بیشتری انجام دهند و با کسانی که از سلاح و چوب استفاده می کنند برخورد جدی و قاطع تری داشته باشند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید