بعد از شهادت همسرم با مشکلات زیادی مواجه شدم/ خوشحالم که فرزندانم از پدرشان الگو می گیرند


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876746

همسر شهید مجید صادقی گفت: بعد از همسرم کمبودهای زیادی در زندگی داشتم و در زمان تولد دومین فرزندم لباس مشکی پوشیدم و با ناراحتی فرزندم را به دنیا آوردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صادقی همسر شهید مجید صادقی در روستای سودجان در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی گفت: تمام زندگی ما با شهید صادقی خاطره است.


وی با اشاره به اینکه همسرم برای اعزام به جبهه ثبت نام کرده بود و حدود 45 روز در منطقه حضور داشت و پس از آن مدتی به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: زمانی که همسرم شهید شد، دختر کوچکم را باردار بودم و پسرم نیز این کار را انجام داد. پدرش را نمی بیند و من می گویم فرزندانم را به تنهایی بزرگ کرده ام.


صادقی گفت: اخلاق خوب از ویژگی های همسرم بود و برای بزرگترها و بچه ها احترام زیادی قائل بود و می خواهم دوباره او را در خواب ببینم.


همسر شهید صادقی یادآور شد: شوهرم برای پدر و مادرش ارزش قائل بود و همیشه عصا در دست داشت.

وی با اشاره به مشکلات زندگی و آزادی همسر شهیدش افزود: بعد از همسرم کمبودهای زیادی در زندگی ام داشتم و وقتی فرزند دومم به دنیا آمد لباس مشکی پوشیدم و فرزندم را به سختی به دنیا آوردم. در زندگی احساس تنهایی می کردم و برایم خیلی سخت بود.


صادقی افزود: می توان گفت سخت ترین لحظه زندگی ام زمانی بود که فرزندم تنها به دنیا آمد و برایم بسیار سخت گذشت.


همسر شهید صادقی با بیان اینکه دختر کوچکم از نظر ظاهری و اخلاقی شباهت زیادی به همسرم دارد، گفت: هر دو فرزندم به موضوع حلال و حرام حساس هستند و حقوق بشر را خط قرمز خود می دانند.


وی ادامه داد: خوشحالم فرزندانم مانند پدرشان مسئولیت پذیر هستند و آن را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید