سوریان انگیزه زیادی به ما می دهد / خوشحالم که دست خالی به ایران بر نمی گردم

زمان: 13:54
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774916

دارنده مدال برنز کشتی جهان گفت: آرزو داشتم روزی به مدال های جهانی و المپیک برسم اما خوشبختانه به یکی از اهدافم که مدال طلای جهان بود رسیدم.

به گزارش راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ، پژمان پشتام دارنده مدال برنز دسته 82 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ گفت: پس از سالها تلاش و زندگی سخت در کشتی ، موفق شدم رسیدن به مدال جهانی “. من سخت کار کرده بودم و مشکلات زیادی را تحمل کرده بودم و می خواستم روزی به مدال های جهانی و المپیک دست پیدا کنم ، اما خوشبختانه اکنون به یکی از اهدافم یعنی مدال طلای جهان رسیده ام. البته من رنگ مدال ها را می خواستم طلا بودن و من هر کاری ممکن کردم ، اما باز هم خدا را شکر می کنم که بدون مدال به کشور برنگشتم و هموطنانمان ، مردم شهرری و نانوا و شهر ایلام را که منشاء من به آنجا باز می گردد ، ساختم.

پشتام گفت: از محمد بنا و کدرفانی به خاطر اعتماد به من و اینکه این فرصت را به من دادند تا با وزن بیشتری روی تشک بیایم و از این که با کسب این مدال به اعتماد آنها پاسخ دادم ، متشکرم. در این مسابقات تمام تلاشم را کردم و تمام تلاش خود را برای کسب مدال انجام دادم. من برای کسب مدال مصمم بودم و نمی خواستم با دست خالی به کشور بازگردم و خوشبختانه خدا را شکر موفق شدم.

وی ادامه داد: حمید سوریان چه قبل و چه در طول مسابقات به من و دیگر بازیکنان تیم ملی یادآوری کرد و با ما گفت وگوهایی انجام داد که این امر انگیزه زیادی به ما داد و تاثیر زیادی در عملکرد ما داشت. او خودش یک قهرمان بزرگ است و اکنون با تمام وجود می خواهد جوانان راه خود و سایر قهرمانان را ادامه دهند و کشور ما را سربلند کنند. ما همیشه دیده ایم که پس از موفقیت ملی گراها ، آنها می دوند ، ما را در آغوش می گیرند و به ما سلام می کنند. او شخص بزرگی است و از او بخاطر رفتار عالی و روحیه بزرگ و قهرمان حرفه ای اش تشکر می کنم.

دارنده مدال برنز جهان در پایان گفت: این مدال انگیزه زیادی برای ادامه راه به من می دهد و قطعاً تمام تلاش خود را برای موفقیت مجدد در مسابقات پیش رو انجام می دهم. با تشکر از سرمربی و اعضای کادرفنی تیم ملی که به من این فرصت را دادند تا در این مسابقات شرکت کنم و با اعتماد خود مدال جهانی کسب کنم. همچنین می خواهم از همه کسانی که به من در رسیدن به این مرحله کمک کردند و همچنین مربیان سازنده ام مانند محمد صفرزاده که سخت کار می کند تشکر کنم. در نهایت ، من باید این مدال را به مادرم که تازه فوت کرده است تقدیم کنم و بگویم که همیشه او را به یاد خواهم داشت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید