نظر پزشکان در مورد شروع تمریناتم تا دو هفته دیگر/ با قدرت و انگیزه بیشتری به مبارزه برمی گردم


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856242

قهرمان کشتی تا 63 کیلوگرم جهان از آغاز کار درمانی برای بهبود آسیب دیدگی خود پس از جراحی آرنج خبر داد و گفت: برای مبارزه با قدرت و انگیزه بیشتر به تشک برمی گردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، میثم دلهانی ملی پوش وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی پس از عمل با آرنج گفت: پس از مصدومیت در دیدار پیش فینال در تورلیخانوف قزاقستان، در بازگشت به ایران MCL داخلی MCL. رباط آرنج چپم کاملاً پاره شده است. کپسول مفصل آرنج نیز پاره شده است.

دلهانی افزود: بعد از جلسه پزشکی هفته گذشته عمل کردم که الحمدلله موفقیت آمیز بود و اکنون رو به بهبودی هستم.

قهرمان کشتی تا وزن 63 کیلوگرم جهان در سال 2021 گفت: بعد از عملیات دبیر و سوریان به دیدار من آمدند و با حضور و صحبت های خود به من انگیزه و دلگرمی دادند که از آنها تشکر می کنم.

دلهانی با اشاره به اینکه کار درمانی را شروع کرده است، گفت: دستم در حال حاضر در آتل است، اما از این هفته ورزش هوازی را شروع می کنم و پزشک با توجه به وضعیت آرنجم تا دو هفته دیگر دوباره آرنجم را معاینه می کند. تصمیم بگیرید که آیا درمان خود را ادامه دهم و تمرین خود را شروع کنم.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم روند بهبود مصدومیتم به سرعت پیش برود تا بتوانم با قدرت و انگیزه بیشتری نسبت به قبل برای کشتی و مسابقه به تشک برگردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید