پیام امید شاه ماهی به استقلال: برمی گردم

پیام امید شاه ماهی به استقلال: برمی گردم

زمانی که آرتور کوین یاماگا در دربی مصدوم شد و تست های پزشکی نشان داد که مصدومیت او بیش از آن است که با چند جلسه کاری برطرف شود، کادرفنی تصمیم مهمی گرفتند و به او اجازه دادند برای انجام فیزیوتراپی خود در پاریس به فرانسه برود. به گفته ریکاردو ساپینتو، این تصمیم بسیار عاقلانه بود زیرا جدا از این که او روند درمان را در آنجا با شرایط بسیار مساعدی دنبال می کند، وضعیت روحی و روانی بهتری نیز مانند خانواده اش دارد. بنابراین بخشی از مطالبات کوین یا مگا پرداخت شد و او به فرانسه اعزام شد و حالا مدافع فرانسوی استقلال نسبت به گذشته وضعیت بسیار بهتری دارد و به بازگشت امیدوار است.

یاماگا امروز در صحبت با مدیران باشگاه در استقلال به آنها گفت که کشیدگی عضلانی او بهبود یافته و وارد مراحل پایانی ریکاوری و فیزیوتراپی شده است. به همین دلیل در صورت پیروزی هفته آینده استقلال مقابل نساجی هر چه زودتر به تهران می آید تا در فینال جام حذفی برای آبی پوشان به میدان برود و قهرمان این مسابقات شود. حتی گفته می شود کوین زودتر از بازی با نساجی وارد تهران می شود و در تمرینات تاکتیکی حاضر می شود تا در فرم مورد انتظار سرمربی قرار بگیرد.

البته با توجه به اینکه یمگا دو فصل است در استقلال بازی می کند، مطمئناً حتی با سه جلسه تمرین تاکتیکی هم از نظر هماهنگی به فرم مورد نظر سرمربی برمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید