پیام مهم یک ستاره: قوی برمی گردم و برای استقلال بازی می کنم

پیام مهم یک ستاره: قوی برمی گردم و برای استقلال بازی می کنم

رضا میرزایی که برای بازی استقلال مقابل تراکتور به دلیل مصدومیت صالح حردانی در زمین حضور داشت، در دقیقه 53 از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد و زمین را ترک کرد.

با چرخش زانوی این بازیکن به نظر می رسید مصدومیت او از ناحیه رباط است اما بازیکنان امیدوار بودند که رباط صلیبی او کشیده شده و پاره نشده باشد. البته امید بیهوده بود و معلوم شد میرزایی رباط صلیبی پارگی دارد.

با توجه به این موضوع با این بازیکن تماس گرفته ایم تا آخرین وضعیت او را جویا شویم. میرزایی درباره مصدومیتش گفت: این اتفاقات در فوتبال می افتد و چیز عجیبی نیست. من بدشانس بودم، اما این یکی از اتفاقاتی است که در فوتبال می افتد. شما نمی توانید با سرنوشت مبارزه کنید و باید با آن کنار بیایید. تاریخ دقیق عمل هنوز مشخص نیست اما به هواداران استقلالی که پیگیر وضعیت من بودند قول می دهم که با قدرت برگردم و برای استقلال بازی کنم.

وینگر استقلال درباره فینال احتمالی در جام خولا و تقابل با پرسپولیس نیز گفت: انگیزه زیادی در تیم برای قهرمانی در جام خولا وجود دارد. ما می خواهیم فصل را با جام به پایان برسانیم و امیدوارم پسرها بتوانند ابتدا نساجی را شکست دهند و سپس فینال را ببرند و جام را به هواداران تقدیم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید