با مشکلات مالی فراوان به اینجا رسیدم/ دست پر به ایران برمی گردم


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898739

سخت ترین چالش در زندگی یک رزمنده ایرانی؛ مرد خانواده در رینگ

ستاره ایرانی کیک بوکسینگ به دنبال سومین قهرمانی متوالی خود در مسابقات ONE است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج عزیزپور مبارز ایرانی در سومین مبارزه خود در مسابقات قهرمانی ONE به مصاف برونو چاوز همکار برزیلی خود می رود.رودخانه

برنده رقابت عزیزپور و چاوز در مرحله نیمه نهایی رقابت های بزرگ کیک بوکسینگ سنگین وزن برای تعیین کمربند طلای این بخش به مصاف برنده مبارزه رومن کریکله از اوکراین و گوتو اینوسنته از برزیل می رود.

عزیزپور امروزه با حضور در مسابقات این سازمان به عنوان یکی از بهترین کیک بوکسورهای جهان شناخته می شود. یک قهرمانی وجود دارد. سازمانی که دارای یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های ورزشی در آسیا با پخش در بیش از 150 کشور در سراسر جهان است.

عزیزپور تلاش، اراده و ایمان را از جمله دلایلی می داند که او را به اوج رساند.

رزمنده ایرانی معتقد است؛ مهمترین دستاورد او کمک به خانواده و غلبه بر مشکلات مالی است. موضوعی که او می گفت «سخت ترین چالش زندگی اش» بود. ایرج عزیزپور در این خصوص گفت: سخت ترین کار این بود که مطمئن شوم دو خواهرم از نظر مالی آمادگی ازدواج دارند.

عزیزپور که متولد تهران است دو برادر و دو خواهر دارد. از آنجایی که پدر و مادرش کار نمی کردند، ایرج مجبور شد در اوایل زندگی شروع به کار کند و در نوجوانی ترک تحصیل کند.

عزیزپور در جوانی به کونگ فو علاقه داشت. او با تشویق پدر و مربی خود به تمرین کونگ فو و سپس کیک بوکسینگ پرداخت. 20 سال بعد، عزیزپور به یک مبارز قدرتمند تبدیل شد.

عزیزپور در جوانی روی تبدیل شدن به یک مبارز بزرگ متمرکز بود و تمام پولی را که داشت برای رفتن به زمین تمرین استفاده می کرد. او گفت: «یک مبارز بزرگ باید هدف خاصی داشته باشد. وقتی او هدف مشخصی داشته باشد، می تواند در صحنه بین المللی قهرمان شود.»

امروز در حالی که عزیزپور خود را برای مبارزه بعدی خود آماده می کند، اطمینان دارد که با قاطعیت خود در برابر حریف برزیلیبه تعالی دست خواهد یافتآهسته عزیزپور قبل از رویارویی با چاوز رکورد خوبی با 67 برد و 4 باخت داشت.

عزیزپور گفت: با مشکلات مالی فراوان به اینجا رسیدم. پس وقتی به اینجا رسیدم جایم را از دست نمی دهم. من سعی خواهم کرد بهترین در جهان باشم – از طریق کیک بوکسینگ.

وی تصریح کرد: از نظر بدنی برای مبارزه با چاوز آمادگی خوبی دارم. من به برنامه های مربی ام اعتماد دارمو برای کسب سومین پیروزی متوالی خود در ONE Championship پا به میدان خواهم گذاشت. من دوست دارم مردم ایران را خوشحال کنم و امیدوارم با دستان پر به ایران برگردم.

دیدگاهتان را بنویسید