بیشتر تمریناتم را در مسابقات قهرمانی در یزد / استان یزد، استانی جودوکار انجام دادم.


ساعت: 09:58
تاریخ انتشار: 1401/01/18
شناسه خبر: 1820168

میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو یزد را استانی مستعد در رشته جودو دانست و گفت: بیشتر تمریناتم را در دوران قهرمانی در استان یزد انجام دادم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو شب گذشته در هیئت جودو استان جودو با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: پر از ورزش و مشکلات است و آینده درخشانی در انتظار است. ورزش در استان.”

وی افزود: استاد عزیز پیشکسوت ارزنده ورزش کشور زحمات زیادی برای جودو در کشور و استان یزد می کشد اما در اساسنامه جدید نتوانستیم در خدمت ایشان باشیم و از زحمات و خدمات خالصانه این پیشکسوت که اقدام مقتضی انجام داد.» درست است.

رئیس فدراسیون جودو گفت: در دوران قهرمانی بیشتر تمریناتم را در استان یزد انجام دادم و از آن زمان شاهد بودم یزد استعدادهای خوبی در جودو دارد و با استعدادیابی و یافتن افراد مستعد می توان قهرمانان زیادی را پرورش داد.


ce8c31dd ab0d 41d9 b41d 4b84d0273eb6 خبر خاکستری

میراسماعیلی با اشاره به تعلیق فدراسیون جودو گفت: جودو علیرغم تعلیق در ایران زنده است و دیدارهای ما در عراق و حضور تیم های ایرانی در ترکیه و توافقات جدید و اردوهای مشترک نشان می دهد که علی رغم همه خیانت های برخی افراد. ، کشتار با سنگ و حاشیه نشینی با ما به کار برای قدرت ادامه می دهیم.

وی گفت: امیدوارم با حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولین و همچنین با برنامه ریزی و تلاش اعضای هیئت جودو استان شاهد شکوفایی و پویایی بیشتر در این امر باشیم. منطقه و جودو سواران بیشتری در مناطق مختلف.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید