رهبر خود را کنترل کنید؟ من فقط وظیفه ام را انجام دادم

رهبر خود را کنترل کنید؟  من فقط وظیفه ام را انجام دادم

قبل از دربی خیلی ها معتقد بودند مهدی کایدی از کشوری که دانیال اسماعیلی فر در آن حضور دارد می تواند پرسپولیس را به شدت ناراحت کند و ستاره دربی باشد. با این حال دفاع راست قرمزها در دربی عالی عمل کرد و اجازه خودنمایی به بهترین بازیکن فصل نداد. دانیال در اکثر دوئل ها مقابل کایدی پیروز شد و در برتری شیرین رد پوشان مقابل رقیب سنتی نقش داشت. اسماعیلی فر که از پیروزی تیمش در دربی بسیار خوشحال بود، به طور مختصر درباره برد مقابل استقلال و احتمال قهرمانی پرسپولیس در این فصل صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

بیایید با دربی شروع کنیم. شما در مقابل یکی از رقبای اصلی خود به پیروزی مهمی دست یافته اید. بازی چطوربود

خب دربی همیشه حساس است و هواداران دو تیم از این دیدار فقط برد می خواهند. می دانستیم بازی آسانی نخواهد بود اما از طرف دیگر چیزی کمتر از 3 امتیاز ما را راضی نمی کرد. اگر بازی را نبریم تقریباً قهرمانی را از دست می دهیم و کارمان خیلی سخت می شود. خدا را شکر عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم از موقعیت خود به خوبی استفاده کنیم و در دربی پیروز شویم. فکر می کنم بهتر از استقلال بودیم و شایسته کسب آن 3 امتیاز بودیم. این یک برد خوشحال کننده برای هواداران ما است و امیدوارم بتوانیم بخشی از محبت آنها را جبران کنیم.

استقلالی ها خیلی مخالف داور بودند و گفتند در نیمه اول داور به خاطر خطا روی هند گلسیانی پنالتی نگرفت. در این مورد چه خواهید گفت؟

نمی دانم از چه صحنه ای صحبت می کنند و اصلاً چیزی نفهمیدم. به نظرم تیم داوری عملکرد خوبی داشت و مشکل خاصی وجود نداشت.

قبل از بازی خیلی ها از تقابل تو و قیدی صحبت می کردند. در طول بازی شما کاملاً موفق بودید و جلوی نفوذهای لیدر را گرفتید. در این مورد چه خواهید گفت؟

خوب استقلال را کاملا آنالیز کرده بودیم و می دانستیم نقاط قوت این تیم کجاست. من در این بازی کارهای دفاعی بیشتری داشتم و اولویتم حضور در کارهای دفاعی بود. من باید کارم را به خوبی انجام می دادم که فکر می کنم تا حد زیادی انجام دادم. خوشحالم که مقابل هواداران پرسپولیس هستم و اتفاق خوبی برای کل تیم افتاد. پیروزی ما حاصل تلاش جمعی کل تیم بود و همه در این پیروزی مهم نقش داشتند.

استقلال به خاطر برد دربی کاملا از کورس قهرمانی خارج شد و فقط تو و سپاهان باقی ماندی. به نظر شما پرسپولیس می تواند قهرمان شود؟

هیچ چیز غیر ممکن نیست. سخت است چون همه چیز دست سپاهان است. فقط باید تمام بازی های باقیمانده را ببریم و امیدوار باشیم که سپاهان امتیاز بگیرد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که قول می دهم تا روز آخر برای قهرمانی بجنگیم. امیدوارم در پایان فصل اتفاقات خوبی برای ما بیفتد و بتوانیم جام قهرمانی را به هواداران خود تقدیم کنیم.

خیلی وقت بود که شاهد حضور این جمعیت در ورزشگاه آزادی نبودیم. در این مورد چه خواهید گفت؟

من شخصا آن را دوست داشتم. هواداران لذت فوتبال را چند برابر می کنند و بسیار خوشحالم که این فرصت را پیدا کردند تا به ورزشگاه بیایند. روز بسیار زیبایی بود و امیدوارم در مسابقات بعدی شاهد حضور جمعیت باشم و حتی شرایط به گونه ای باشد که ورزشگاه مملو از تماشاگر شود.

دیدگاهتان را بنویسید