همسرم گفت 100 درصد گل می زنم اما ناراحت شدم


ساعت: 20:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816360

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس پس از تساوی در دربی 98 به صحبت پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ در دربی 98 پرسپولیس و استقلال در دیداری جذاب اما جنجالی و پرحادثه به تساوی یک بر یک دست یافتند. در پایان این دیدار بازیکنان و کارکنان پرسپولیس به صحبت پرداختند.


حسینی: کمیته انضباطی جرات ندارد درباره استقلال صحبت کند

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 98 گفت: استقلال مستقیم تری بازی کرد، بچه های ما خیلی خوب بازی کردند اما متاسفانه داور اجازه نداد کارمان را درست انجام دهیم. امروز داور به ضرر ما بازی می کند.

وی ادامه داد: وقتی قاضی عوض می شود همه چیز مشخص است و کاری نمی توانیم بکنیم. متاسفانه کمیسیون انضباطی وجود ندارد، زیرا فقط کمیسیون انضباطی برای پرسپولیس وجود دارد. دوست نداشتم زیاد حرف بزنم، اما وقتی مدیرعامل حریف چندین کنفرانس برگزار می کند و درباره هر چیزی صحبت می کند، کمیته انضباطی اجازه صحبت با آنها را ندارد.

حسینی گفت: وقتی بخواهند و بدون تماس ما را محروم می کنند. انجام این کارها دیگر موثر نیست و هر کاری می خواهند انجام می دهند. اصلا بحث عدالت نیست. اختیارات کمیسیون انضباطی را ندارند.

مدافع پرسپولیس در ادامه در خصوص تکلیف قهرمانی گفت: ما کار خودمان را انجام می دهیم. سال‌ها است که با ما کاری که می‌خواهند کرده‌اند. الان تیم ملی بازی می کند، 7 بازیکن قوی در بین خود داریم. وقتی خواستند ما را محروم کردند. 2 سال است که با مهدی عبدی مهاجم بازی می کنیم. القطر که محروم و بعد مجروح شد. اینها همه چیزهایی است که هم وزیر و هم فدراسیون در آن دخالت دارند.


* ترابی: زورمان به استقلال 12 نفره نرسید

مهدی ترابی هافبک پرسپولیس پس از تساوی پرسپولیس و استقلال گفت: همه می دانستند کدام تیم به دنبال تساوی است. سر و گردن بر استقلال بودیم. ساعت 12 بود و به زور نرسیدیم.

وی ادامه داد: خدای نکرده سیدعلی عمداً سوت نزند. چند صحنه را می توان در ضد حمله اشتباه کرد و داور بازی نکرد؟ در صحنه ای که ممکن است 30 درصد خطا داشته باشد، داور به سود استقلال بازی می کند. فکر می کنید چرا این اتفاق می افتد؟ دلیلش روشن است چون ما افسرده هستیم. همیشه می خواهند سر ما را ببرند.

ترابی در خصوص اختلاف استقلال با پرسپولیس و شانس قهرمانی تیمش گفت: تمام تلاش خود را برای کاهش اختلاف انجام می دهیم. همه می دانند که برخی از مردم مصمم به انجام کارهای روی زمین هستند، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم.

بازیکن فوتبال پرسپولیس گفت: سیدعلی به سود استقلال سوت زد. حالا می روند یکی دو صحنه پیدا می کنند و می گویند چنین صحنه ای اشتباه است یا نه. من توپ را از مدافع خارجی استقلال دزدیدم و او به من ضربه زد و داور اشتباه نکرد.

وی گفت: تمام تلاش خود را برای رسیدن به صدر جدول انجام می دهیم. امروز مستحق 3 امتیاز بودیم و شرمنده هواداران بودیم. وقتی دروازه بان در دقیقه 85 کارت زرد گرفت یعنی وقت تلف می کرد. آنها به دنبال ادعای معادل از پرسپولیس بودند و به هدف خود رسیدند.


* رضایان: تسلیم نمی شویم، دنبال بهانه نیستیم

رامین رضاییان مدافع پرسپولیس درباره بازی بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس گفت: به نظرم یکی از زیباترین دربی های چند سال اخیر بود. این زیبایی فوتبال است. وقتی از موقعیت ها استفاده نکنیم می توانیم گل بزنیم. من کسی را برای گلی که دریافت کردیم سرزنش نمی کنم.

وی ادامه داد: به کادر فنی و بازیکنان دو تیم خسته نباشید تبریک می گویم. این فوتبال است، اما امروز یک نکته رعایت نشد. داور برای جلوگیری از تنش می توانست بهتر بازی کند. ما پرسپولیسی هستیم و یاد گرفته ایم دنبال بهانه نباشیم. فوتبال ما نشان داده که رو به جلو می رویم و تسلیم نمی شویم.

بازیکن فوتبال پرسپولیس درباره حواشی مربوط به گل محمدی خاطرنشان کرد: گل محمدی را درک می کنم. گاهی اوقات سوت های کوچک کار را خراب می کند. در آن لحظه ما تغییر می کردیم. من جزئیات را نمی دانم، اما فکر می کنم در آن زمان 10 نفر بودیم. همه چیز در مورد فوتبال است.

رضاییان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد، گفت: در فوتبال هر چیزی ممکن است. ما برای هدفی که داریم می جنگیم و چیزهای دیگر در دست طبیعت و خداست. در پایان به هر دو تیم بابت فوتبال زیبایشان تبریک می گویم.


* پهلوان: مصاحبه نمی کنم اما یک چیز عکس بود!

احسان پهلوان، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی استقلال و پرسپولیس گفت: در این 10 سال جدا از بازی، چنین دیداری ندیده ام. ببینید بازی یکی از چیزهای واقعا تخته بود. من در این 10 سال نه مصاحبه کردم و نه علیه داوری صحبت کردم، اما در این مسابقه یک چیز بود!


* نعمتی: همسرم به من گفت 100 درصد گل می زنم اما من ناراحت شدم

علی نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی بعد از تساوی 98 در دربی گفت: خوشحالم که در این دیدار گل زدم و ناراحتم که بازی با تساوی به پایان رسید. انتظار ما از داور بیشتر بود.

وی ادامه داد: از ابتدای لیگ همه داوران به نفع استقلال بوده اند. داور امروز به سود استقلال بازی می کند و از اول فصل هم همینطور بوده است. امیدوارم در آینده تعادل برقرار شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: ما سخت می جنگیم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. امروز بهتر از حریف بودیم و آنها به دنبال تساوی بودند.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند در دربی گل می زند، گفت: می دانستم که گل می زنم. قبل از بازی همسرم به من گفت که صددرصد گل می زنم اما حیف است که بازی با پیروزی ما تمام نشد.


* کامیابی نیا: تصمیم داور در شأن دربی نبود

کمال کامیابی نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال با بیان اینکه راه رسیدن به قهرمانی سرخپوشان سخت شده است، گفت: کمی سخت بود اما 8 هفته دیگر باقی مانده و می توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. ” دور هم جمع شوید و تا حد امکان تخفیف بدهید.

هافبک پرسپولیس درباره ناراحتی روی صحنه از روی دروازه استقلال گفت: داور باید بازی را کنترل می کرد، در بسیاری از صحنه ها تعیین کننده نبود. با گلی که زدیم می خواستیم تغییر کنیم. حتی ذخیره های ما در زمین بود و سیدعلی بازی را حفظ کرد. سعید آقایی هم مصدوم شد و بازیکنان ما ایستادند.

وی گفت: داور بازی را اجازه داد، بازی شروع شد و ما یک گل زدیم که از این موضوع ناراحت بودیم. داوران باید دقت بیشتری داشته باشند. داوران واقعا لیاقت این دیدار را نداشتند. سید مهدی سیدعلی 50-50 صحنه را 100% به نفع آنها سوت می زند. در صحنه ای که فرشاد فرجی با ضربه سر بلند شد، بعد از 15 ثانیه پیروز شد، اما کافی بود استقلالی ها برای بازی سریع دست بدهند.


* آقا: بعضی رفتارها هدفمند است

سعید حقی مدافع پرسپولیس بعد از دربی 98 این دیدار و اینکه داور با وجود مصدومیت به او اجازه تعویض پرسپولیس را نداد، گفت: داور 15 دقیقه بازی را نگه داشت اما اجازه تغییر نداد که باعث شد حریف بازی کند. امتیاز گرفتن.”

وی ادامه داد: به نظر من همه این رفتارها هدفمند است. تا حالا اینقدر ندیده بودم به نظرم رفتار یحیی گل محمدی در آن لحظه درست بود.


* پاکدل: همه متحد هستند تا پرسپولیس قهرمان نشوند

حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس درباره قرعه کشی دربی 98 گفت: امسال همه دنیا و زمان متحد شده تا پرسپولیس برنده نشود. واقعا امسال شرایط خیلی سختی برای پرسپولیس ایجاد کردند. به نظر من نتایج بازی خوب نیست و می بینید که امروز داوری خیلی ضعیف بود و ضعف بازی نبود یک داور خوب و قوی بود. می توانستیم بازی خوب را با 3 امتیاز تمام کنیم اما موفق نشدیم. امسال همه مقابل پرسپولیس بودند تا تیم برنده نشود و همه دارند پرسپولیس و هواداران را سرکوب می کنند.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه داور اجازه تعویض او را نداد، گفت: تیم 10 بازیکن دارد اما داور اجازه تعویض نداد. من خودم در زمین بودم اما داور متوجه 10 نفر بودن تیم نشد. اون موقع گل زدیم اون قاضی؟ چه کسی باید جواب هواداران را بدهد؟ آنها نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود و معلوم است که چه کسانی را نمی خواهند.


* گوهری: گل استقلال یک شانس بود

احمد گوهری دروازه بان پرسپولیس پس از تساوی در دربی 98 گفت: بازی جلوی تماشاگران حس بسیار خوبی بود. امیدوارم همه تماشاگران هر چه زودتر به ورزشگاه بیایند.

وی ادامه داد: من اصلا درباره داوری صحبت نمی کنم. من فقط در رشته خودم کار می کنم و فقط برای خودم صحبت می کنم.

دروازه بان پرسپولیس گفت: فوتبال همین است. وقتی فرصت پیش می آید، در باز می شود و یک گل به ثمر می رسد. این فوتبال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید